Denetimden kaçan alkollü sürücü, önüne çıkan polislere çarptı
Antalya'da polisin alkol denetiminden kaçan araç sürücüsü, ara sokaklara girdiğinde karşısında yine ekipleri görünce 2 polis memuruna çarpıp kaçtı. Olay anı güvenlik kamerasına saniye saniye yansırken, 4 saat sonra yakalanan sürücünün 1 promil alkollü olduğu tespit edildi. Olayda polisler yaralanırken, gözaltına alınan sürücü çıkarıldığı mahkemece tutuklandı
İhlas Haber Ajansı





Denetimi görünce ara sokağa girdi polislere çarpıp kaçtı
Denetimler kapsamında geçtiğimiz hafta cuma günü Muratpaşa ilçesi Burhanettin Onat Caddesi'nde uygulama noktasını gören bir sürücü, yolunu değiştirip ara sokaklara girdi. Demircikara Mahallesi 1425 Sokağa giren şüpheli aracın sürücüsü, burada yine ekipleri karşısında görünce durmayıp yoluna devam ederek 2 polis memuruna çarpıp kaçtı. Yaralanan polisler tedavi için hastaneye kaldırılırken, araç sürücüsü olaydan 4 saat sonra yakalandı.
1 promil alkollü olduğu tespit edilen sürücü, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. Yaralanan polis memurlarının hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.











































































