Doktor ve öğretmen maaşı en az 1600 dolar olmalı
'Öğretmenler ve doktorlar hak ettiklerinden daha az maaş alıyor.' Rusya'da yapılan bir araştırmaya katılan Rusların görüşü bu yönde





'Öğretmenler ve doktorlar hak ettiklerinden daha az maaş alıyor.' Rusya'da yapılan bir araştırmaya katılan Rusların görüşü bu yönde. Katılımcıların yüzde 64'ü öğretmenlerin maaşının hakkaniyetli olmadığı düşüncesini paylaşırken, bu kişilere göre bir öğretmen ayda en az 120 bin 700 ruble kazanmalı (13 bin 500 TL). Ankette doktor maaşını düşük bulanların oranı da yüzde 58 olarak belirlenirken, doktorların hak ettiği maaşın en az 122 bin 800 ruble olması gerektiği beyan edildi. Katılımcılara göre hak ettiklerinden daha az kazanan bir diğer meslek grubu da bilim insanları. Buna göre, bir bilim insanının aylık geliri de enaz 130 bin 800 ruble olmalı. Anket sonuçlarına göre, bu üç meslek grubunu yüzde 33'le itfaiyeciler, madenciler, mühendisler ve işçiler takip ediyor. İnşaatçıların hak ettiklerinden daha az kazandığını düşünenlerin oranı da yüzde 11.
















































































