Düğün sezonu açıldı
Kontrollü normalleşme kararları ile birlikte düğün sezonunun açılması altın piyasasını da hareketlendirdi. Son zamanlarda altında yaşanan fiyat artışı nedeniyle vatandaşlar altın almakta zorlanmaya başlayınca, Kuyumcukent esnafı çareyi işçiliklerde indirime gitmekte buldu





"Yükselen altın fiyatlarını vatandaşa yansıtmamaya çalışıyoruz"
Son günlerde altın fiyatlarının yükseldiğini ancak yaptıkları indirimlerle bunu vatandaşa yansıtmamaya çalıştıklarını belirten Nasri Amcalar, 'Biz de bugünden itibaren bir hareketlenme bekliyoruz. Hafta sonu yasakları ve düğün yasakları kalktı. Düğünler de yavaş yavaş başlıyor. Bu kapanmanın ardından altın, son zamanlarda biraz yükseldi. Ama vatandaşlar Kuyumcukent'e geldiklerinde her bütçeye göre bir şeyler bulabilirler. Biz zaten Kuyumcukent olarak son zamanlarda ürüne göre yüzde 30 yüzde 40 hatta bazı ürünlerde yüzde 50'ye varan indirimler yapıyoruz. Biz böyle bir nebze de olsa yükselen altın fiyatlarını vatandaşa yansıtmamaya çalışıyoruz. Kuyumcukent'te vatandaşlar her zaman alırken de satarken de mutlu olabilecekleri bir yer çünkü burada doğrudan üreticiden tüketiciye satış yapılıyor' diye konuştu.
Kendimizden feragat ederek indirime devam ediyoruz
Son zamlarla birlikte evlenecek çiftlerin zorlandığını ancak kendilerinden feragat ederek indirim yaptıklarını belirten Nur Akçakoç ise 'Altın fiyatları yükseldi bu da yeni evlenecek çiftleri biraz zorladı. Ama biz Kuyumcukent esnafları olarak indirime devam ediyoruz. İşçilikte yüzde 20'den başlayarak yüzde 40'a varan indirimlerimiz var. Biz kendimizden feragat ederek indirimlere devam edeceğiz. Altın fiyatı çıksa da biz işçiliği düşüreceğiz' dedi.İHA
















































































