Emekçiler büyük bir hak kaybı içerisinde...
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Genel Başkanı Hüseyin Baş 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı. BTP lideri, "Bu iktidar döneminde işçiler başta olmak üzere toplumun her kesimi büyük bir hak kaybı içerisindedir. Ülkemizin zengin yeraltı kaynakları yabancılara hunharca peşkeş çekilirken bu ülkenin insanları açlık sınırının altında bir ücretle geçinmek zorunda bırakılmıştır" dedi
01.05.2024 14:26:00 / Güncelleme: 01.05.2024 14:29:54
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Yazılı bir açıklama yapan BTP lideri, "Bu iktidar döneminde işçiler başta olmak üzere toplumun her kesimi büyük bir hak kaybı içerisindedir. Ülkemizin zengin yeraltı kaynakları yabancılara hunharca peşkeş çekilirken bu ülkenin insanları açlık sınırının altında bir ücretle geçinmek zorunda bırakılmıştır" dedi.
BTP lideri Hüseyin Baş'ın 1 Mayıs mesajı şöyle:
"1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun.
Her alanda büyük bir yozlaşmaya imza atan iktidar 1 Mayıs'ı da işçilerin çalıştığı, memurların tatil yaptığı bir bayrama dönüştürdü. İşçi bayramının kutlandığı şu günde işçinin ve emeklinin getirildiği duruma da dikkat çekmek gerekmektedir. Ülkemizde çalışanların yarısından fazlası artık normal ücret haline gelen asgari ücrete mahkum edilmiştir. Asgari ücret ise açlık sınırında maaş anlamına gelmektedir.
BTP lideri Hüseyin Baş'ın 1 Mayıs mesajı şöyle:
"1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kutlu olsun.
Her alanda büyük bir yozlaşmaya imza atan iktidar 1 Mayıs'ı da işçilerin çalıştığı, memurların tatil yaptığı bir bayrama dönüştürdü. İşçi bayramının kutlandığı şu günde işçinin ve emeklinin getirildiği duruma da dikkat çekmek gerekmektedir. Ülkemizde çalışanların yarısından fazlası artık normal ücret haline gelen asgari ücrete mahkum edilmiştir. Asgari ücret ise açlık sınırında maaş anlamına gelmektedir.














































































