Eskişehir'de genç bıçaklı saldırıya uğradı
Eskişehir'e ziyarete gelen 20 yaşındaki gencin, hediyelik eşyalara baktığı esnada arkasından yaklaşan bir şahıs tarafından bıçaklandığı anlar güvenlik kameralarına yansıdı





Hastaneye kaldırılan üniversite öğrencisi Ömer Faruk K., tedavisinin ardından taburcu edilirken, psikolojik sıkıntıları olduğu iddia edilen şüpheli Tuncay O. serbest bırakıldı.
'Bıçağı takmasıyla kaçması bir oldu'
'Dün İstanbul'dan turla gelen öğrenciler doğal taşları incelerken, buralarda daha önce de gördüğümüz tanıdığımız kişi gelip bıçağı soktu. Daha sonra kaçarak gitti. Çocuk o telaşla hiçbir şey anlamadı. Bir şey oldu ama dedi. Montu kaldırdım, yarık vardı. Çocuk olayın sıcaklığı ile anlamamış. Daha sonra içeriden peçete falan getirdim, kanı durdurmaya çalıştık. Daha sonra ambulans ve polis geldi. Bıçaklayan kişiyi de 1 saat sonra yakaladılar. Daha önceden Odunpazarı bölgesinde yaşıyormuş ama şimdi başka bir yere taşınmış. Akli dengesi biraz bozuk. Olayın olduğu an donup kaldık. Birden uçarak geldi. Bıçağı takmasıyla kaçması bir oldu. Hiçbirimiz anlamadık. Çocuk da anlamadı.'













































































