Futbolun da ekseni değişiyor!
KPMG Spor Danışmanlığı Bölümü 'Football Benchmark-Futbol Kıyaslama' ekibinin yaptığı araştırmaya göre, 2015 sezonunda, ABD Futbol Ligi (MLS), Hindistan Süper Ligi (ISL) ve Çin Süper Ligi (CSL) maçlarına giden seyircilerin ortalama sayısı 20 bini aştı.
17.02.2016 00:00:00
Kurulduğu yıldan bugüne seyirci sayısını her yıl ortalama yüzde 4 artırmayı başaran Hindistan Süper Ligi, maçlarını tribünde seyredenlerin ortalama sayısı 2015 yılında İspanyol La Liga'nın 2014-2015 sezonu seyirci ortalamasını geçti. 2015 yılında MLS ve CSL maçlarını tribünde seyredenlerin sayısındaki etkileyici artış ise (sırasıyla yüzde 12.8 ve yüzde 16.7) bu liglerin Serie A ve Ligue 1 seyirci sayılarını yakalamasını sağladı. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.




























































































