Giresun ve Bulancak’ta Prof. Dr. Haydar Baş anısına görkemli vefa
Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Giresun İl ve Bulancak İlçe Teşkilatları, ebedi lider merhum Prof. Dr. Haydar Baş’ın vefat yıl dönümü vesilesiyle bölge genelinde geniş kapsamlı bir anma programı icra etti. Giresun halkının yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, merhum liderin aziz hatırası dualarla yâd edilirken vatandaşlara lokma ikramında bulunuldu
15.04.2026 16:29:00
Hasan Gündoğdu
Hasan Gündoğdu





Giresun ve Bulancak Teşkilatı Sahada
Giresun İl Başkanı Rüstem Derya Erzincan önderliğinde gerçekleştirilen anma programında, Bulancak İlçe Başkanı Fatih Ay ve teşkilat mensupları tam kadro yer aldı. Şehrin merkez noktalarında kurulan ikram stantlarında, Prof. Dr. Haydar Baş'ın hayatı boyunca savunduğu cömertlik ve toplumsal dayanışma ruhu bir kez daha yaşatıldı.

Gönül Birliğiyle Hazırlanan İkramlar
Programın başarıyla hayata geçirilmesinde büyük emek veren; Ayşe Ergan, Halit Sevim, Şevket Kırca, Mehmet Küçükhasan, Orkun Yılmaz, Osman Arslan, Kadir Arslan ve Abdülkadir Şahin başta olmak üzere tüm Giresun ve Bulancak teşkilat mensupları, vatandaşlarla tek tek ilgilenerek gönül köprüleri kurdular. Lokma dağıtımı sırasında gerçekleştirilen sohbetlerde, merhum liderin milli birlik vizyonu ve Türkiye için ortaya koyduğu projeler paylaşıldı.

Halktan Yoğun İlgi ve Dualar
Giresun ve Bulancaklı vatandaşların büyük teveccüh gösterdiği anma etkinliğinde, ikramları kabul eden halk merhum Prof. Dr. Haydar Baş'ın ruhuna dualar gönderdi. Teşkilat temsilcileri, bu anlamlı günde kendilerini yalnız bırakmayan Giresun halkına teşekkür ederek, merhum liderin insana hizmet anlayışını her fırsatta yaşatmaya devam edeceklerini vurguladılar.

Kararlılık Mesajı
Dualar ve şükran duyguları eşliğinde tamamlanan programın ardından bir açıklama yapan teşkilat üyeleri; Genel Başkan Hüseyin Baş liderliğinde, merhum liderin hayalini kurduğu müreffeh ve tam bağımsız Türkiye idealini Giresun'un her hanesine ulaştırmak için var güçleriyle çalışacaklarını ifade ettiler. Etkinlik, teşkilat içindeki güçlü dayanışma ve merhum lidere duyulan derin minnetle sona erdi.



Giresun İl Başkanı Rüstem Derya Erzincan önderliğinde gerçekleştirilen anma programında, Bulancak İlçe Başkanı Fatih Ay ve teşkilat mensupları tam kadro yer aldı. Şehrin merkez noktalarında kurulan ikram stantlarında, Prof. Dr. Haydar Baş'ın hayatı boyunca savunduğu cömertlik ve toplumsal dayanışma ruhu bir kez daha yaşatıldı.

Gönül Birliğiyle Hazırlanan İkramlar
Programın başarıyla hayata geçirilmesinde büyük emek veren; Ayşe Ergan, Halit Sevim, Şevket Kırca, Mehmet Küçükhasan, Orkun Yılmaz, Osman Arslan, Kadir Arslan ve Abdülkadir Şahin başta olmak üzere tüm Giresun ve Bulancak teşkilat mensupları, vatandaşlarla tek tek ilgilenerek gönül köprüleri kurdular. Lokma dağıtımı sırasında gerçekleştirilen sohbetlerde, merhum liderin milli birlik vizyonu ve Türkiye için ortaya koyduğu projeler paylaşıldı.

Halktan Yoğun İlgi ve Dualar
Giresun ve Bulancaklı vatandaşların büyük teveccüh gösterdiği anma etkinliğinde, ikramları kabul eden halk merhum Prof. Dr. Haydar Baş'ın ruhuna dualar gönderdi. Teşkilat temsilcileri, bu anlamlı günde kendilerini yalnız bırakmayan Giresun halkına teşekkür ederek, merhum liderin insana hizmet anlayışını her fırsatta yaşatmaya devam edeceklerini vurguladılar.

Kararlılık Mesajı
Dualar ve şükran duyguları eşliğinde tamamlanan programın ardından bir açıklama yapan teşkilat üyeleri; Genel Başkan Hüseyin Baş liderliğinde, merhum liderin hayalini kurduğu müreffeh ve tam bağımsız Türkiye idealini Giresun'un her hanesine ulaştırmak için var güçleriyle çalışacaklarını ifade ettiler. Etkinlik, teşkilat içindeki güçlü dayanışma ve merhum lidere duyulan derin minnetle sona erdi.





















































































