Galatasaray Teknik Direktörü Georghe Hagi, "Ankaragücü maçında kazanmak için genelde pek fazla birşey yapmadık" dedi. Bundan sonra her oyuncunun kendi yorumunu yapması gerektiğine dikkati çeken Hagi, şöyle konuştu: "Birçok şeyin değişmesi lazım. Öyle bir duruma geldik ki her oyuncu kendi yorumunu yapacak ve bu takımda oynayıp oynamayacağına karar verecek. Beklemediğimiz bir pozisyonda gol yedik. Oyuncularım tam kapasitede değiller."
Kadro kuramıyorum
Karşılaşmanın ilk yarısında biraz daha etkili olduklarını belirten Hagi, sözlerini şöyle tamamladı: "Gelecek sezonki takımı kurmak için görevi şimdiden kabul ettim. Bu takımı tanımam için iyi olacak. Sahaya çıkaracak 11'i bulamıyorum. Her maç öncesi 5-6 oyuncum sakat olarak geliyor."
Kadro kuramıyorum
Karşılaşmanın ilk yarısında biraz daha etkili olduklarını belirten Hagi, sözlerini şöyle tamamladı: "Gelecek sezonki takımı kurmak için görevi şimdiden kabul ettim. Bu takımı tanımam için iyi olacak. Sahaya çıkaracak 11'i bulamıyorum. Her maç öncesi 5-6 oyuncum sakat olarak geliyor."















































































