logo
24 HAZİRAN 2026

"Hakemlerin hepsinin gönderilmesini istedim"

Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, "Ben hakemlerin tamamının gönderilmesini söyledim. Eğer seneye bu hakemlerden biri burada olursa sabahtan akşama dediğiniz gibi masayı yumruklamanın 10 katını yapacağım" dedi

28.05.2022 17:42:00
"Hakemlerin hepsinin gönderilmesini istedim"
"Hakemlerin hepsinin gönderilmesini istedim"

Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, borcun denetleme kurulu tarafından doğru yansıtılmadığını söyledi.

BJK Akatlar Kültür ve Spor Kompleksi'nde gerçekleştirilen 2021 yılı olağan idari ve mali genel kurulunda konuşan Çebi, "Raporlarda yazanları okumayı öğrenemedik. Denetleme kurulu 4 milyar 900 milyon borç yazıyor ama kasadaki 600 milyon lirayı saymıyor. Borç 4 milyar 300 milyon lira." dedi. Gelir ve gideri dengelemek istediğini söyleyen Çebi, "Amacım gelir ve giderleri dengelemek. Benim zamanımda gelir 1 milyar 822 milyon, gider 1 milyar 859 milyon lira. Pandemi gibi bir dönem yaşadık, pandemi yüzünden 500 milyon her yıl para kaybettik. Çin'deki virüsü de ben mi getirdim' Pandemi yüzünden 2 yılda 1 milyar yapar kaybettiğimiz para." ifadelerini konuştu.

Teknik direktör Abdullah Avcı ile ilgili eleştirileri de cevaplayan Çebi, "Abdullah Avcı'ya 29 milyon lira para ödeyecekken, diğer hocalara 2 milyon TL fazla para ödemişim. O hocalarla 30 milyon avro kar ettim. Biz büyük camiayız. Adama 'senin derdin ne, nasıl yardımcı olabiliriz'' dedik. 'Bana yardımcı olamazsın, enerjim bitti' dedi. 'Seni yollayalım' dedim, 'hayır' dedi. Başkanlık budur, enerjisi kalmamış adamı Beşiktaş'ın başında mı tutacaktım' Kadro dışı bırakılan oyuncular bizim dönemimizde alınmadı. Bunların takıma yaramadığını 3 hoca söyledi. Bunların karşılığı 60 milyon avro. Bu sözleşmeler bizim zamanımızda yapılmadı." değerlendirmesinde bulundu.

"Sergen hocayı ve Ismael hocayı getirdim. İkisi de başarılı oldu"

Teknik direktör Önder Karaveli ile ilgili de konuşan Çebi, "Altyapıdan hoca getirdik adamı perişan ettiler. Önder Karaveli geldi, adamı yediler bitirdiler. Adam bize geldi, 'ölmek üzereyim, nefes alamıyorum' dedi. Şimdi gelen hoca da çok iyi. Araştırdık, çok da iyi bir hoca gördük. Seneye göreceksiniz bu kulüp nasıl başarılı olacak. Geldiğimden beri Sergen hocayı ve Ismael hocayı getirdim. Biri oldu, diğeri olacak. Tereddüt olursa seneye bana burada hesap soracaksınız. 4 kupa aldık bu sosyal medyacılar bize yakıştıramadılar. Bunların parasını tıkır tıkır ödeyen bir yönetim var." ifadelerini kullandı.

KPMG raporu sonrası yasal sürecin devam ettiğini kaydeden başkan Çebi, sözlerini şöyle sürdürdü: "KPMG raporunu yapacağız dedik, yaptık şaşırdılar. 'Mahkemeye veremezsin' dediler. Ben başkanım, Cumhuriyet Başsavcısı değilim. Gerekli yerlere dosyaları ilettim. SPK gibi bir kurumun önünde dosya inceleniyor. Beşiktaş'la ilgili bu dosya, dernekler masasında inceleniyor. Bu dosyayı çekmeceye atmadım. '20 dava açtık' diyorum, 'ne yaptınız' diyor konuşmacı. Fikret Orman'ın zamanında burada bir arkadaşa yanlış bir şey yapıldı. Çocuktan özür diledim, ona açılmış davaları geri çektim göreve gelince. Beşiktaşlılık bu işte. Biz kimi koruyup korumayacağımızı biliriz."

"Taraftarla sorunum yok, onlar beni, ben onları seviyorum"

Taraftarla bir sorunu olmadığını da aktaran Çebi, "Taraftarla sorunum yok, onlar beni, ben onları seviyorum. Enflasyona rağmen rahat maç izlesinler diye yapabildiğimiz kadar indirim yaptık. Fenerbahçe maçı öncesinde bir taraftarın çektiği video var, önce o taraftarı ayıplayın. Başkanı onun söylemlerine cevap vermeye çalışırken o kameraya çekmiş. Başka bir camia başkanını başına taç yaparken siz beni yerden yere vurmaya çalışıyorsunuz." diye konuştu. Maliyetleri düşürmek için altyapıdan gelecek futbolculara yöneleceklerini aktaran Çebi, "Geldiğimizden beri altyapıdan oynattığımız çocukların ne durumda olduğunu biliyorsunuz. Hepsi çok iyi geliyor. İki yıldan beri ekip biçiyoruz, pırlanta gibi geliyor. Beşiktaş'ı sevmeyip kontrat imzalamayacak çocuk varsa anasının evine gitsin. Beşiktaş'ın kıymetini bilmeyenin ben kıymetini bilmem." değerlendirmesinde bulundu.

Çebi, ayrıca yarın yapılacak seçimli genel kurulda başkan adayı olan Fuat Çimen'in seçilmeleri halinde yanlarında olacağını belirterek, "Güveniyorsanız Fuat beye oy verin. Seçilirlerse ben de yanlarında olacağım. Geldiğimizde binlerce icra dosyası vardı. Kasada 100 lira yoktu. Fuat bey, kazanırsanız 100 milyon lira kasanız var, güle güle kullanın." ifadelerini kullandı.

"Yasanın yüzde 90'ı doğruysa, 10'u değil"

Spor Yasası ile ilgili konuşan Çebi şunları söyledi: "Spor yasası bizi terbiye etmek için yapılıyor. Buna uyacağız. Ben cumhurbaşkanımızdan yapılandırma istemeye gittim pandemiden iki gün önce. 'Nereye kadar Ahmet' dedi. Cumhurbaşkanım bu sefer söz dedim. Yasanın yüzde 90'ı doğruysa, 10'u değil. Geçmişten gelen borçlardan, yeni gelenleri sorumlu tutarsanız altından kalkamayız. Devletin sahip çıkacağı en büyük kurumlar bu kulüpler. Yıldırım Demirören'in 100 milyon lira borcunu sildirdik. Bunu ama bağış kabul ama başka şekilde kabul edin. 7 senelik ikinci başkanlığım döneminde silinmeyen bir borcu Yıldırım Demirören ile oturup konuştuk ve sildik."

Hakemlerle ilgili suskun kaldığı yönündeki eleştirilere de cevap veren Çebi, "Ben kendi yoğurt yiyiş tarzımla hakemlerle ilgili mücadelemi verdim. Eksik olabilir. Onların tabiriyle darbe yapıldı. Kamuoyunda kızgınlıkla da olsa hissiyatla bize zarar verebilecekleri hissine kapıldım. Ben hakemlerin tamamının gönderilmesini söyledim. Eğer seneye bu hakemlerden biri burada olursa sabahtan akşama dediğiniz gibi masayı yumruklamanın 10 katını yapacağım." ifadelerini kullandı.

"Bırakmam Seni" kampanyası ile ilgili olarak Çebi, "El açtıysam Beşiktaş taraftarına el açtım. Bir daha açıyorum. O kampanyanın çok büyük manevi desteği oldu. Bazı iş adamlarımız hiç ilgi göstermediler. Basketbolda bir başarı abidesi yazıldı. Stratejimiz doğru gidiyor. Yanımızda olmanızı istiyorum." diye konuştu. Ayrıca konuşması öncesinde yönetim kurulu üyelerini alkışlatan Çebi, yarınki seçimde karşısında rakip olarak yer alan Fuat Çimen'le bir araya gelerek başarı diledi. AA

Arda Güler'de çember daralıyor

Real Madrid 10 numara pozisyonu için Bernardo Silva'yla anlaşmıştı. Merkez orta sahada da Lille'den Ayyoub Bouaddi'ye gittiler. Bu iki bölgede de görev yapabilen Arda Güler'in geleceği tehlikeye girmiş gibi gözüküyor

24.06.2026 12:00:00
Haber Merkezi
Arda Güler'de çember daralıyor
Arda Güler'de çember daralıyor
Real Madrid'i yeni sezondan itibaren Jose Mourinho çalıştıracak. Dünya devi, 10 numara transferinde Bernardo Silva'yı resmen bitirdi. Bu hamlenin ardından Arda Güler'in merkez orta sahaya kaydırılabileceği düşünülüyordu. Ancak yaşanan son gelişmenin ardından bu bölge de zora girdi...

ÖDEMEYİ GÖZE ALDILAR

Madrid, Lille'in 18 yaşındaki genç yeteneği Ayyoub Bouaddi konusunda nabız yoklamaya başladı. Fransız ekibinin en az 70 milyon euroluk bir bonservis beklentisi olduğu konuşuluyor. Real'in ise bu rakamı ödemeyi göze aldığı belirtildi. Eğer Ayyoub Bouaddi de kadroya katılırsa, Arda'nın durumu daha da zorlaşacak.

SATILABİLİR Mİ?

Arda Güler'in adı Arsenal ve PSG gibi takımlarla anılıyordu. Real Madrid'in, Ayyoub Bouaddi'yi resmen kadroya katması durumunda milli futbolcuyu satabileceği iddia edildi. Şu anda La Liga temsilcisinde birçok oyuncunun durumu belirsizliğini koruyor. Real Madrid açısından hem alış hem de satış konusunda çok sıcak bir yaz yaşanacak...

Nelsson'da kritik gelişme

Victor Nelsson önümüzdeki sezon kesinlikle Galatasaray kadrosunda yer almayacak. Danimarkalı futbolcunun menajeriyle bir görüşme yapıldı. Toplantıda kulübün bonservis beklentisi iletildi

24.06.2026 11:58:00
Haber Merkezi
Nelsson'da kritik gelişme
Nelsson'da kritik gelişme
Yedek kaldığı için mutsuz olan ve tesislere "Bu iş yerinde çalışmıyorum" yazılı şapkayla gelen Victor Nelsson, gözden çıkarılmıştı. Danimarkalı stoper, geride bıraktığımız sezonun başında Verona'ya kiralandı. İtalyan ekibi, Serie A'dan düştü. 8 milyon euroluk satın alma opsiyonu da kullanılmadı.

KAMPA DA KATILMAYACAK

Nelsson ve Galatasaray arasındaki ipler o kadar koptu ki; oyuncunun yeni sezon hazırlıklarına da katılması beklenmiyor. Bu arada sıcak bir gelişme yaşandı. 27 yaşındaki savunmacının menajeri, Sarı-Kırmızılılar'la bir görüşme gerçekleştirdi. Toplantıda yönetimin bonservis beklentisi, futbolcunun temsilcisine iletildi. Nelsson'un Sarı-Kırmızılı ekipteki sözleşmesi 30 Haziran 2027'te bitecek.

KENDİ ÖDEDİKLERİ RAKAM

Galatasaray'ın, 1.85 boyundaki stoperden en az 7 milyon euro beklediği iddia edildi. Bu rakam; Cim-Bom'un Nelsson için 2021'de Kopenhag Kulübü'ne ödediği parayla aynı... Danimarkalı futbolcunun adı çok sayıda kulüple anılıyor... Menajeri de yaptığı pazarlıklarda, taliplere Galatasaray'ın beklentisini iletecek.

Sanchez'de anlaşma ihtimali uzak

İtalyan ekibi Como, Galatasaray'ın Kolombiyalı stoperi Davinson Sanchez için pazarlıklarını sürdürüyor. Ancak Serie A temsilcisi, Cim-Bom'un beklentilerinin çok uzağında...

24.06.2026 11:56:00
Haber Merkezi
Sanchez'de anlaşma ihtimali uzak
Sanchez'de anlaşma ihtimali uzak
Şampiyonlar Ligi biletini alan Como, kadrosunu güçlendirmek istiyor. Stoper konusundaki 1 numaralı adayları ise Davinson Sanchez... Serie A temsilcisi bir süredir Galatasaray'la pazarlık yapıyor. Ancak bugün itibarıyla transferin gerçekleşme ihtimali zor gözüküyor.

BONUSLARLA BİLE OLMUYOR

Çünkü Como'nun bonus maddeleri de içeren teklifinin toplamda 20 milyon euroyu bulmadığı belirtildi. Sarı-Kırmızılılar, bonuslar dışında çok daha yüksek bir rakam bekliyor. Yani iki takım arasında ciddi mesafe var. Eğer Como teklifini yükseltmezse bu dosya kapanacak...

DÜNYA KUPASI SONRASINDA

30 yaşındaki Kolombiyalı stoperin Galatasaray'la 30 Haziran 2029 tarihine kadar mukavelesi bulunuyor. Yani Sarı-Kırmızılılar, kontrat süresi bakımından oldukça rahat... Şu anda milli takım kampında bulunan 1.88 boyundaki futbolcuda asıl hareketliliğin Dünya Kupası'nın ardından yaşanması bekleniyor.

Edin Visca, tekrar Başakşehir'de

RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı

23.06.2026 17:39:00
İhlas Haber Ajansı
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
Edin Visca, tekrar Başakşehir'de
RAMS Başakşehir, son olarak Trabzonspor forması giyen ve 12 sezon turuncu-lacivertli formayı terleten eski oyuncusu Bosna-Hersekli futbolcu Edin Visca'yı kadrosuna kattığını açıkladı.

RAMS Başakşehir, yeni sezon öncesi kadro yapılanmasını sürdürürken eski yıldızı Edin Visca'yı yeniden renklerine bağladığını duyurdu. Konuyla ilgili kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz, Edin Vişça ile anlaşma sağladı. Başkanımız Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Vişça, kendisini 1 yıllığına yeniden turuncu-lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı. 2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistlerleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için" ifadelerine yer verildi.

2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla kulüp tarihine geçen 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, Başakşehir kariyerinde 398 müsabakada görev aldı.

Visca, Başakşehir'in 2019-2020 sezonunda kazandığı Süper Lig şampiyonluğunda önemli rol oynayan isimlerden biri olmuştu. Turuncu-lacivertli formayla uzun yıllar başarılı performans sergileyen deneyimli oyuncu, 110 golle kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını da elinde bulunduruyor.

Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor formasıyla geçiren Visca ise yaşadığı sakatlık problemleri nedeniyle yalnızca 9 karşılaşmada görev alabildi. Bosna Hersekli futbolcu, bu süreçte gol veya asist katkısı üretemedi.

Senegal ikinci maçını da kaybetti


 
Geçen yıl Afrika Uluslar Kupası'nı kazanan ancak kurak ihlali nedeniyle iki ay sonra kupayı Fas'a vermek zorunda kalan Senegal, Fransa'dan sonra Erling Haland'lı Norveç'e de boyun eğdi. Senegal, son 32 yolunda Irak maçını kazanırsa bir ihtimal yoluna devam edebilir. 
 

23.06.2026 06:42:00 / Güncelleme: 23.06.2026 06:55:35
ABDÜLKADİR GÜNDOĞDU
Senegal ikinci maçını da kaybetti
Senegal ikinci maçını da kaybetti

2026 FIFA Dünya Kupası I Grubu'nda Norveç, ikinci maçında Senegal'i 3-2 mağlup ederek son 32 turunu garantiledi.
I Grubu'ndaki ilk maçında Irak'ı 4-1 yenen Norveç, Senegal'i de 3-2 mağlup etti ve son 32 turuna çıkmayı kesinleştirdi.

Kadro güçlü de...

Kadrosunda Sadio Mane, Koulibaly, Mendy, Idrissa Gueye, Sarr, Jackson gibi güçlü isimler barındıran Senegal ise ilk maçında 2022 Dünya Kupası finalisti Fransa'ya 3-1 kaybetmişti. 
İlk maçta Irak'a 2 gol atan Haaland, ikinci karşılaşmada da Senegal'e attığı 2 golle turnuvadaki gol sayısını 4'e çıkardı. Böylece Messi'nin (5 gol) ardından ikinci sıraya yükseldi. Fransa'dan Mbappe'nin de 4 golü bulunuyor.

2022 Dünya Kupası'nd da Avrupa takımlarına yenilmişti

Senegal, 2022 Dünya Kupası'nad da Hollanda mağlubiyetiyle başlamıştı. Ardından ev sahibi Katar'ı 3-1, Güney Amerika ekibi Ekvador'u ise 2-1 yenereki gruptan ikinci sırada çıkmıştı.
Son 16 turunda ise İngiltere'ye 3-0 yenilerek elenmişlerdi.
2018'deki Dünya Kupası'nda gruptan çıkamayan Senegal, 2006, 2010 ve 2014'e katılamamıştı. 2002'de ise çeyrek finalde Türkiye'ye yenilmişti.

Maçın karnesi

Hakemler: Wilton Pereira Sampaio, Bruno Boschilia, Bruno Pires (Brezilya)

Norveç: Nyland, Heggem (Dk. 84 Oestigaard), Ryerson (Dk. 12 Pedersen), Ajer, Wolfe, Berge, Odegaard, Aursnes (Dk. 46 Berg), Nusa (Dk. 71 Schjelderup), Sörloth (Dk. 84 Bobb), Haaland

Senegal: Mendy (Dk. 63 Diaw), Koulibaly (Dk. 72 Pape Sarr), Niakhate, Diouf (Dk. 54 Jakobs), Idrissa Gueye, Camara (Dk. 63 Ciss), Diatta, Sarr, Pape Gueye (Dk. 54 Mbaye), Mane, Jackson

Goller: Dk. 43 Pedersen, Dk. 48 ve Dk. 58 Haaland (Norveç), Dk. 53 ve Dk. 90 Sarr (Senegal)

Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!

2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi

22.06.2026 22:21:00
Haber Merkezi
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
Klose geride kaldı, zirvede artık sadece Messi var!
2026 FIFA Dünya Kupası J Grubu ikinci maçında Arjantin, Avusturya'yı Lionel Messi'nin golleriyle 2-0 mağlup ederek son 32 turuna yükselmeyi garantiledi.

ABD'nin Arlington kentindeki Dallas Stadyumu'nda oynanan mücadelede 39 yaşındaki efsane oyuncu Lionel Messi, attığı gollerle tarihe geçti ve Miroslav Klose'yi geride bırakarak Dünya Kupası tarihinin en golcü futbolcusu unvanını tek başına ele geçirdi.

Maçın önemli anları



Karşılaşmanın henüz 9. dakikasında Arjantin penaltı kazandı, ancak Lionel Messi beyaz noktada kaleciyi geçemedi.

Kaçırdığı penaltıya rağmen oyundan düşmeyen Messi, 38. dakikada şık bir golle Tangocuları 1-0 öne geçirdi.

Maçın skorunu belirleyen gol yine 90+5. dakikada sahneye çıkan Lionel Messi'den geldi.

Turnuvadaki gol sayısını 17'ye çıkaran Messi, turnuva tarihinin en golcü ismi oldu.

Puan Durumu ve Gelecek Maçlar



Bu sonuçla birlikte grupta 2'de 2 yapan son şampiyon Arjantin puanını 6'ya yükseltip gruptan çıkmayı başardı. İkinci maçında ilk yenilgisini alan Avusturya ise 3 puanda kaldı.

Grubu'nun son haftasında Arjantin, Ürdün ile formalite maçına çıkarken; Avusturya, üst tur şansını sürdürmek için Cezayir ile kritik bir karşılaşmaya çıkacak.

Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı

Türkiye'de 2026-2027 sezonu 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı.

22.06.2026 15:03:00
İhlas Haber Ajansı
Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı
Futbolda 2026-2027 sezonu birinci transfer dönemi başladı
Türkiye'de 2026-2027 sezonu 1. transfer ve tescil dönemi bugün başladı.

Futbolda yaz transfer dönemi başladı. Türkiye Futbol Federasyonu'nda (TFF) yer alan açıklamaya göre, 1. transfer ve tescil dönemi; 22 Haziran 2026 tarihinde başlayıp, 4 Eylül 2026 tarihinde sona erecek.

İkinci transfer ve tescil dönemi ise 1 Ocak 2027 tarihinde başlayıp 5 Şubat 2027 tarihinde son bulacak.

Dünya kupası gitti, koltuk sevdası bitmedi

Dünya Kupası'nda alınan üst üste iki mağlubiyetin ardından spor kamuoyunda başlayan teknik direktör ayrılığı tartışmalarına TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu son noktayı koydu

22.06.2026 10:00:00
Haber Merkezi
Dünya kupası gitti, koltuk sevdası bitmedi
Dünya kupası gitti, koltuk sevdası bitmedi
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda gruptaki ilk iki maçından puan çıkaramayan A Milli Futbol Takımı'nın Teknik Direktörü Vincenzo Montella ve futbolculara net bir şekilde sahip çıktı.

Dünya Kupası'nda alınan üst üste iki mağlubiyetin ardından spor kamuoyunda başlayan teknik direktör ayrılığı tartışmalarına TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu son noktayı koydu.

Takımın Arizona'daki kampında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Hacıosmanoğlu, Vincenzo Montella'nın istifasının kesinlikle gündemde olmadığını açıkladı.

Kulüp takımlarındaki sabırsızlık kültürünün milli takıma taşınmaması gerektiğini belirten TFF Başkanı, yola çıktıkları insanları yarı yolda bırakmayacaklarını ifade etti.

Sorumluluk yönetimde

Başarısız sonuçların sorumluluğunu federasyon yönetimi olarak tamamen üstlendiklerini dile getiren İbrahim Hacıosmanoğlu, oyuncu grubuna yönelik eleştirilere de yanıt verdi.

Kadrodaki futbolcuların çoğunun henüz yolun başında, 20 yaş civarında genç isimler olduğunu hatırlatan başkan, bu jenerasyonun gelecekteki 3-4 turnuvada daha ülkeyi başarıyla temsil edeceğini vurguladı.

Sahada oynanan futbola da değinen Hacıosmanoğlu, iki maçta toplam 65 şut çekilmesine rağmen topun kaleye girmemesini büyük bir şanssızlık olarak nitelendirdi.

Sert eleştirilere ve nifak iddialarına tepki

Futbol tabanından gelen yapıcı teknik analizlere ve eleştirilere her zaman açık olduklarını belirten TFF Başkanı, sınırları aşan hakaret içerikli yorumlara sert tepki gösterdi.

Takım içinde huzursuzluk veya kavga varmış gibi göstererek nifak tohumu ekmeye çalışan odakların farkında olduklarını söyleyen Hacıosmanoğlu, isim vermeden bazı çevrelere yönelik olarak sinsi yaklaşımların milli takıma zarar veremeyeceğini sözlerine ekledi.

A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası D Grubu'ndaki son karşılaşmasında prestij mücadelesi için ev sahibi ABD ile karşı karşıya gelecek.

İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı

2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

22.06.2026 09:46:00
İhlas Haber Ajansı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

FIFA 2026 Dünya Kupası H Grubu 2. hafta maçında İspanya ile Suudi Arabistan, Mercedes-Benz Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

Brezilyalı hakem Raphael Claus'un yönettiği maçın 10. dakikasında Lamine Yamal, ilk Dünya Kupası golünü kaydederken, İspanya 1-0 öne geçti. 21 ve 24. dakikalarda Mikel Oyarzabal'ın golleriyle Luis de la Fuente'nin öğrencileri ilk yarıyı 3-0 üstün bitirdi.



49. dakikada İspanya'nın köşe vuruşunda Al Tambakti topu kendi kalesine gönderince skor 4-0 oldu. İlerleyen dakikalarda başka gol sesi çıkmayınca, Matadorlar sahadan 4-0 galip ayrıldı. Bu sonuçla İspanya puanını 4'e yükseltirken, Suudi Arabistan ise 1 puanda kaldı.

Grubun son maçında İspanya, Urugay ile, Suudi Arabistan ise Yeşil Burun ile karşı karşıya gelecek.

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti

2026 Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12'lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz'da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.

22.06.2026 09:43:00
İhlas Haber Ajansı
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 3-2 mağlup etti
2026 Voleybol Milletler Ligi'nin Ankara'da düzenlenen 2. etabının 4. maçında A Milli Kadın Voleybol Takımı, Çin'i 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12'lik setlerle 3-2 mağlup etti. Milliler, 8 Temmuz'da Japonya etabında Polonya ile karşılaşacak.



Salon: Ankara
Hakemler: Ovuka Sinisa (Bosna Hersek), Koutsoulas Michail (Yunanistan)
Türkiye: Berka Buse Özden, Yaprak Erkek, Elif Şahin, Melissa Vargas, İlkin Aydın, Sinead Jack, Gizem Örge (L), (Cansu Özbay, Hande Baladın, Eylül Akarçeşme Yatgın, Defne Başyolcu, Saliha Şahin)
Başantrenör: Daniele Santarelli
Çin: Yushan Zhuang, Xin Tang, Zixuan Zhang, Zhongnan Guo, Aoqian Wang, Chenxuan Li, Mengjie Wang (L), (Yuhan Dong, Yuanyuan Wang, Shengyu Xie, Xiangyu Gong, Houyu Chen, Feifan Ni, Shuming Yang)
Başantrenör: Cai Bin
Setler: 25-21, 26-28, 23-25, 25-16, 15-12

logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.