Hello Kitty'den 15 milyon dolarlık yatırım
Dünya cirosu 6 milyar dolar olan Hello Kitty, yine dünyada bir ilk olan ‘Hello Kitty World' için İstanbul'a geldi. Yaklaşık 15 milyon dolarlık yatırımı ve 3 bin metrekare kapalı alan ile İstanbul'da hizmete girecek olan ‘Hell
04.06.2012 00:00:00
Japon hediyelik eşya ve oyuncak firması Sanrio tarafından 37 yıl önce hayata geçirilen Hello Kitty bugün tüm dünyada bir fenomen. Yıllık cirosu 6 milyar dolar olan Hello Kitty'nin 300'ü Japonya'da olmak üzere 1300'den fazla lisansiyesi var.
Hello Kitty markasını Türkiye'ye kazandıran Sanrio'nun ajansı Max Licensing desteği ve Peritozu firmasının yatırımıyla gerçekleşen dünyadaki ilk “Hello Kitty World” yaklaşık 15 milyon dolarlık bir yatırım, 3.000 metrekare kapalı alan ve 400 metrekare bahçe alanı ile İstanbul'da hizmete giriyor. Ataşehir'de açılacak olan mağaza ve eğlence dünyası “Hello Kİtty World”ün dünyada bir başka örneği yok.
Sanrio Başkanı Kunihiko Tsuji, yaptığı açıklamada, “Sanrio'nun Avrupa ve Ortadoğu'da yaptığı satış, dünya toplam satışının yüzde 30'unu teşkil ediyor. Bu oran bizim için çok ciddi bir rakam. Sanrio'nun ilk mağaza ve eğlence dünyası Hello Kitty World'ü Türkiye'de görmek çok heyecan verici” şeklinde konuştu.
Hello Kitty World'deki ürünler, Türkiye, Japonya, İtalya ve dünyanın birçok ülkesinden temin edilecek. Peritozu firmasının ortağı Beste Kaleli Tekelioğlu ise şunları söyledi: “Bu projeyi 15 milyon dolar yatırımla hayata geçirdik. 3 bin metrekare kapalı alan ve 400 metrekare açık alana kurulu mağazamızda bebek ürünlerinden 12 yaş altı kız çocuğu tekstiline, oyuncaktan kırtasiyeye, mücevherden mutfak ürünlerine kadar geniş bir yelpazede ürün sunulacak” dedi.
EKONOMİ SERVİSİ
Hello Kitty markasını Türkiye'ye kazandıran Sanrio'nun ajansı Max Licensing desteği ve Peritozu firmasının yatırımıyla gerçekleşen dünyadaki ilk “Hello Kitty World” yaklaşık 15 milyon dolarlık bir yatırım, 3.000 metrekare kapalı alan ve 400 metrekare bahçe alanı ile İstanbul'da hizmete giriyor. Ataşehir'de açılacak olan mağaza ve eğlence dünyası “Hello Kİtty World”ün dünyada bir başka örneği yok.
Sanrio Başkanı Kunihiko Tsuji, yaptığı açıklamada, “Sanrio'nun Avrupa ve Ortadoğu'da yaptığı satış, dünya toplam satışının yüzde 30'unu teşkil ediyor. Bu oran bizim için çok ciddi bir rakam. Sanrio'nun ilk mağaza ve eğlence dünyası Hello Kitty World'ü Türkiye'de görmek çok heyecan verici” şeklinde konuştu.
Hello Kitty World'deki ürünler, Türkiye, Japonya, İtalya ve dünyanın birçok ülkesinden temin edilecek. Peritozu firmasının ortağı Beste Kaleli Tekelioğlu ise şunları söyledi: “Bu projeyi 15 milyon dolar yatırımla hayata geçirdik. 3 bin metrekare kapalı alan ve 400 metrekare açık alana kurulu mağazamızda bebek ürünlerinden 12 yaş altı kız çocuğu tekstiline, oyuncaktan kırtasiyeye, mücevherden mutfak ürünlerine kadar geniş bir yelpazede ürün sunulacak” dedi.
EKONOMİ SERVİSİ