logo
15 KASIM 2025


Hepsiburada Kasımda 600 milyon ziyaret hedefliyor


 
Hepsiburada, Kasım ayı boyunca gerçekleştireceği kampanyalarla 600 milyon ziyarete ve 50 milyon ürün satışına ulaşmayı hedefliyor.

15.11.2025 00:30:00
AA
Hepsiburada Kasımda 600 milyon ziyaret hedefliyor
Hepsiburada Kasımda 600 milyon ziyaret hedefliyor

Türkiye'de e-ticaret sektörü, yılın en yoğun dönemi olan Kasım indirimleriyle yeniden hareketlendi. Tüketicilerin alışveriş davranışlarında son yıllarda gözlenen dönüşüm, bu dönemde daha da belirgin hale gelirken, kampanyalar yalnızca "fiyat avantajı sunan dönem" olmaktan çıkıp hane halkı bütçesinin planlandığı stratejik bir zaman dilimine dönüşüyor. Söz konusu dönemde ziyaretçi sayıları, ürün talebi ve indirim odaklı aramalar yılın diğer dönemlerine kıyasla katlanarak artarken, sektörde büyük bir ekonomik hacim oluşuyor. Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Ender Özgün, Kasım boyunca sürecek kampanyalarla 600 milyon ziyaret, 50 milyon ürün satışı ve toplamda 10 milyar liralık tasarruf sağlamayı hedeflediklerini söyledi.

Tüketiciler de bekliyor

Tüketicilerin bu dönemi bir kampanya döneminden öte, 'eve yatırım dönemi' olarak gördüğünü vurgulayan Özgün, Türkiye'de her 10 tüketiciden 9'unun Kasım ayında alışveriş yapmayı planladığına dikkati çekti. Özgün, gerçekleştirdikleri Efsane Kasım Müşteri Davranışları Araştırması'nın sonuçlarına göre, müşterilerin yüzde 45'inin yüksek fiyatlı ürünleri almak için kasımı beklediğini, yüzde 55'inin ise düzenli kullandığı ürünleri indirimli fiyatlarla satın almayı hedeflediğini anlattı.
Bu yıl özellikle ev teknolojisi, kişisel bakım, temel tüketim ve kitap kategorilerinde güçlü bir artış beklediklerine işaret eden Özgün, "Platform genelinde 120 bin cep telefonu, 80 bin laptop, 80 bin robot süpürge, 500 bin cilt bakım ürünü, 1 milyon çocuk kitabı, 450 bin sweatshirt, 200 bin ayakkabı, 100 bin tencere ve 80 otomobil satışı öngörüyoruz" şeklinde konuştu. Özgün, Kasım kampanyaları için 6 ay öncesinden hazırlıklara başladıklarının altını çizerek, "Bugün 5 bin 500 kuryemiz, 6 bin 500'den fazla aracımız, 100 bini aşkın iş ortağımız, 280 milyon ürün çeşidi ve 30'dan fazla kategoride operasyon, kampanya ve taksit çözümlerimizle kampanya dönemine hazırız" ifadelerini kullandı.

Kullanıcılar da uyandı!

Kasım indirimleri döneminde tüketicilerin alışveriş davranışlarının her zamankinden daha planlı ve bilinçli ilerlediğine işaret eden Özgün, araştırmaya yansıyan tüketici davranışlarına ilişkin bilgi verdi. Kullanıcıların yıl boyunca takip ettikleri ürünleri sepete ekleyip Kasımda fırsat oluştuğunda satın aldığını dile getiren Özgün, "Ortalama bir kullanıcı bu süreçte 5-6 farklı kategoriden alışveriş yaparken, parfüm, ev eşyası, dekorasyon, mont, ayakkabı ve çanta en çok ilgi gören ürün grupları arasında yer alıyor" dedi. Özgün, bu yıl alışveriş davranışlarında oldukça bilinçli ve planlı bir tablo gözlemlediklerini, artık tüketicilerin duygusal değil, analitik alışveriş yaptığını anlatarak, şunları kaydetti: "Tüketiciler ürünleri sepete ekleyip fırsat anını bekliyor. Sepetlerde ve favorilerde parfüm, züccaciye, dekorasyon, mont, ayakkabı ve çanta gibi ürünler öne çıkıyor. Yaptığımız araştırma kullanıcıların genellikle 3-6 taksit aralığında alışveriş yapmayı tercih ettiğini gösteriyor. Bu içgörüden yola çıkarak, Efsane Kasım'ın 10. yılına özel olarak farklı bankalarla işbirliği yaptık ve peşin fiyatına 10 taksit fırsatını sunduk.
Ayrıca bu yıl rekabetin merkezinde yalnızca fiyat değil, güven ve deneyim de var. 'Gerçek indirim' anlayışımızı güçlendiren 'Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade' garantimiz sayesinde müşterilerimiz gönül rahatlığıyla alışveriş yapabiliyor. Bu yaklaşımın hem müşteri memnuniyetini hem de işlem hacmini artıracağına inanıyoruz." EKONOMİ SERVİSİ/AA
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.
Yorumlarınızı paylaşın

--
En az 25 bin kişi hayatını yitirdi
Sudan'daki katliamların arkasında BAE ve İsrail var
Yabancılar konutta adres değiştiriyor
Her ilde azaldı, sadece iki ilde arttı
Otopsi raporundan sonuç çıkmadı
Gıda terörüne kurban giden gurbetçi ailenin son durumu
Oysa 8 adımda korunmak mümkün!
Zatürre ölüm sebepleri arasında ilk 10'da
Konut fiyatlarının dip yaptığı il de belirlendi
Konutta zam şampiyonu Diyarbakır
Anayasa Mahkemesi Başkanı Kadir Özkaya:
'Bireysel başvuru, anayasa yargısının ayrılmaz bir parçası hâline geldi'
Kış lastiği uygulaması yarın başlıyor
Yolcu ve eşya taşıyan tüm ticari araçlar için zorunlu
Derince Limanı'nda 1 buçuk ton uyuşturucu ele geçirildi
Ali Yerlikaya teşekkür etti
Türkiye'de gençlerin siyasete bakışı
Apolitik değil ‘anti-siyaset’
Kuzey Kore'den G7'ye rest!
"O gerçek hiç değişmeyecek"
Şehitlerimizi uğurluyoruz
Mürted Hava Üssü'nde askeri tören
'Bozulan korelasyon yeniden dengelenmeli'
Avdagiç'ten 'enflasyon - kur' açıklaması
ABD, Latin Amerika'yı markaja aldı
Bahane: Uyuşturucu ile mücadele
Erhürman, Türkiye ziyaretini değerlendirdi
"5+1 görüşmelerine önem veriyoruz"
ABD medyası Trump'ın Suud'dan beklentisini yazdı
"İsrail ile normalleşme"
En az 25 bin kişi hayatını yitirdi
Sudan'daki katliamların arkasında BAE ve İsrail var
Yabancılar konutta adres değiştiriyor
Her ilde azaldı, sadece iki ilde arttı
Otopsi raporundan sonuç çıkmadı
Gıda terörüne kurban giden gurbetçi ailenin son durumu
Oysa 8 adımda korunmak mümkün!
Zatürre ölüm sebepleri arasında ilk 10'da
Konut fiyatlarının dip yaptığı il de belirlendi
Konutta zam şampiyonu Diyarbakır
Anayasa Mahkemesi Başkanı Kadir Özkaya:
'Bireysel başvuru, anayasa yargısının ayrılmaz bir parçası hâline geldi'
Kış lastiği uygulaması yarın başlıyor
Yolcu ve eşya taşıyan tüm ticari araçlar için zorunlu
Derince Limanı'nda 1 buçuk ton uyuşturucu ele geçirildi
Ali Yerlikaya teşekkür etti
Türkiye'de gençlerin siyasete bakışı
Apolitik değil ‘anti-siyaset’
Kuzey Kore'den G7'ye rest!
"O gerçek hiç değişmeyecek"
Şehitlerimizi uğurluyoruz
Mürted Hava Üssü'nde askeri tören
'Bozulan korelasyon yeniden dengelenmeli'
Avdagiç'ten 'enflasyon - kur' açıklaması
ABD, Latin Amerika'yı markaja aldı
Bahane: Uyuşturucu ile mücadele
Erhürman, Türkiye ziyaretini değerlendirdi
"5+1 görüşmelerine önem veriyoruz"
ABD medyası Trump'ın Suud'dan beklentisini yazdı
"İsrail ile normalleşme"
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2025

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.