İETT'nin gurur gecesi
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin (İBB) köklü kurumu İETT’nin, Dersaadet Tramvay Şirketi 'nin kurulması ve 1871'de ilk atlı tramvayların hizmete girmesiyle başlayan yolculuğu 150. yılına ulaştı. Düzenlenen galada konuşan İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu "Metrobüste yenilenme sürecinde ciddi adımlar atıyoruz. 160 aracımızın alımını yaptık. 300 otobüsün de yenilenmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" dedi.





İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu da konuşmasında şunları söyledi: "Dünyada 100 yılı aşkın kurumu olan ülkeler ve şehirler çok fazla değildir. Bu açıdan gerçekten İETT kurumumuzun ne kadar kıymetli olduğunun farkında olmamız gerekir. İETT denince, aklımıza, belediyemizin otobüsleri geliyor. 1926'da ilk otobüsler İstanbul'da hizmete başladı. 2007 yılında İstanbul için çok değerli bir adım olan metrobüs hizmeti başlatılmıştı. Tabii bugün baktığımızda, ne yazık ki o hatta bulunan araçlar içinde hizmet sürecini tamamlamış olanlar var. Yenilenme sürecinde ciddi adımlar atıyoruz. 160 aracımızın alımını yaptık. 300 otobüsün de yenilenmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz." RECEP BAHAR














































































