İş güvencesini tartışmak haksızlık'
Memur-Sen Genel Başkan Vekili ve Sağlık-Sen Genel Başkanı Metin Memiş, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının haklarını ve saygınlığını koruma vebalini iliklerine kadar hisseden bir sendika olduklarını, bu emeği hiç kimsenin itibarsızlaştıramayacağını söyledi.
13.02.2016 00:00:00
Çalışanlara güvenli iş koşulları sağlanması gerekirken, memurun iş güvencesinin tartışılmasını, çok büyük bir haksızlık ve ayıp olarak gördüğümüzü belirten Memiş, "Yıllardır 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun çalışan hakları ve özgürlüklerini kısıtladığını, kamu çalışma sisteminin işleyişine dar geldiğini seslendiren bir sendikayız. 'Gelin 657'yi daha hakkaniyetli ve özgürlükçü bir yapıya kavuşturalım. Devlete yakışan, çalışanlarına, daha adil ve insani koşullar sağlamaktır' dedik. Bugüne kadar buna yanaşmayıp, 'memurun elinden iş güvencesini alacağız' dediğinizde, bunun karşısında ilk önce Memur-Sen duracaktır, bundan da hiç kimsenin endişesi olmasın" şeklinde konuştu. 'Memurlar çalışmıyor' iddiasının koca bir yalan olduğunu da söyleyen Memiş, memuru çalıştıracak yönetim ve vizyon ortaya koyamayan bürokratik oligarşinin attığı bir yalana kamu çalışanlarının kurban edilmesine izin vermeyeceklerini dile getirdi. Memiş konuşmasının sonunda, teşkilatımızın azmi, gayreti ve fedakarlığı sayesinde MEMUR-SEN ailesinin 1 milyon hedefine, SAĞLIK-SEN ailesinin de 250 Bin üye hedefine ulaşmayı arzu ettiğini söyledi. HABER MERKEZİ















































































