İsrail zulmü sınır tanımıyor
1 Haziran'da Batı Şeria'daki Nebi Salih beldesine düzmece gerekçelerle baskın düzenleyen İsrail askerlerinin açtıkları ateş sonucu başından yaralanan 2.5 yaşındaki bebek, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Oğlunun cenazesinde açıklamalarda bulunan acılı anne, uluslararası bir soruşturmayla canilerin yargıya teslim edilmesini istedi
Haber Merkezi





'İsrailli çocuk ölseydi kıyamet kopardı'
Acılı anne, küçük oğlunun öldürülmesine ilişkin İsrail ordusu tarafından yürütülecek soruşturmaya güvenmediğinin altını çizerek, "Uluslararası bir soruşturmayla canilerin yargıya teslim edilmesini istiyorum" dedi. Temimi, İsrail askerlerinin kurşunuyla kaybettiği 2 yaşındaki oğlu için Facebook hesabında paylaştığı fotoğrafın altına "Annem! Şehadetin mübarek olsun" diye yazdı. Baba Heysem Temimi de daha önce yaptığı açıklamada, oğlunun ölümünden İsrail ordusunu sorumlu tutmuştu. İsrail ordusunun "Nebi Salih beldesinde silahlı kişilere karşılık vererek ateş açtığı" yönündeki açıklamasını yalanlayan Temimi, şunları söylemişti: "Filistinli silahlı bazı kişilerin Yahudi yerleşim birimi yönüne ateş açtığı ve İsrail ordusunun buna misilleme yaptığı yönündeki iddialar doğru değil. Öncesinde herhangi bir silah sesi duymadık. İlk olarak İsrail askerleri evime ateş açtı. Bir akrabamızı ziyaret etmek için evden çıkıp aracımıza bindiğimiz sırada üzerimize ateş açıldı ve bu olay yaşandı. Aracı ters istikamete sürmeye çalıştım ancak ikinci kez ateş açıldı." Kasabadan çıkmak isterken İsrail askerleri tarafından bir süre bekletildikten sonra ambulans çağırıldığını belirten Temimi, "Öldürülen çocuk İsrailli olsaydı kıyamet kopardı" ifadesini kullanmıştı.

















































































