Kağıthane'de iki hırsız, soygunu planlarken yakalandı
Kağıthane'de iki şahıs, sosyal medya üzerinden tanıştığı genç kıza 'Annenin altınları vardır. Evin anahtarını bize ver. Gelip evi soyalım' dedi. Kızın vermemesi üzerine şahıslar anahtarı ve cep telefonunu bıçak zoruyla gasp etti. Gaspçılar soygunu gerçekleştiremeden Kağıthane İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri tarafından yakalandı





Zorla anahtarı ve telefonu gasp ettiler
Nilda K. bir gün sonra aynı parka köpeğini gezdirmeye gitti. Okan ve Başar isimli iki kişi, yaptığı sosyal medya paylaşımı üzerinden Nilda K.'nın parkta olduğunu gördü ve yanına gitti. Okan isimli kişi, Nilda K.'dan yine evin anahtarını istedi. Nilda K. anahtarı vermek istemeyince Okan isimli kişi genç kıza sarıldı ve zorla evin anahtarını aldı. Okan ve Başar isimli iki kişi; korkutmak amacıyla çakı gösterdikleri Nilda K.'nın cep telefonunu da alarak anahtarla birlikte parktan ayrıldı. Hemen eve giden Nilda K. yaşananları annesi Simge K.'ya anlattı ve Simge K. Kağıthane İlçe Emniyet Müdürlüğü'ne başvurarak iki kişiden şikayetçi oldu.
Kağıthane İlçe Emniyet Müdürlüğü Sadabat Polis Merkezi Suç Araştırma ve Soruşturma Büro Amirliği ekipleri inceleme başlattı ve iki şüphelinin kimlikleri sosyal medya hesaplarından tespit edildi. "İş Yerinden Hırsızlık" suçundan kaydı bulunan Okan P. ve Başar P., mağdur Nilda K. tarafından sosyal medya hesaplarındaki fotoğraflarından teşhis edildi. Başar P.'nin, sosyal medya hesabından Kağıthane Merkez Mahallesi Cendere Caddesi üzerinde bulunan alışveriş merkezinde bir paylaşım yaptığı saptandı. 18 yaşındaki Başar P. alışveriş merkezinde gözaltına alındı. 20 yaşındaki Okan P. de adresinde gözaltına alındı. Adliyeye sevk edilen iki şüpheli de savcılık tarafından serbest bırakıldı.İHA













































































