logo
23 HAZİRAN 2026

Karabük'te seferberlik ilan edildi

Spor Toto Süper Lig takımlarından Kardemir D.Ç Karabükspor’da kulüp başkanı Nevzat Şahin, kaliteli bir takıma sahip olduklarını, lazım olan birlik ve beraberliğin sağlanması için topyekun seferberlik ilan ettiklerini söyledi

05.03.2013 00:00:00
Kardemir D.Ç Karbaükspor, Metin Türker Tesisleri’nde basın sözcüsü Ziya Alak ile birlikte basın toplantısı düzenleyen Başkan Nevzat Şahin, üst üste kazandıkları maçların ardından takımında rehavet oluştuğunu, bu yüzden kötü günleri aşmak için, seferberlik ilan ettiklerini söyledi. Şahin, “Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzon maçlarından galip gelmeyip, iç saha maçlarını kazansaydık' diye düşündüğümüz günler oldu” dedi.45 puan hedeflediklerini ve alınacak 2 puanın takımı üst sıralara çıkartacağını, kaybedilen 2 puanın ise alt sıralara düşüreceğini ifade eden Şahin, “Sıkıntı varmış gibi gözüküyor ama herhangi bir sıkıntı yok. Bu sene lig çetin geçiyor ve bu sezon sonuna kadar böyle devam edecek. Önümüzde 10 tane maç ve alınması gereken 30 puan var. Takımımızın tek sıkıntısı sahasında taraftarlarına galibiyet yaşatamıyor olması. Kadromuz gelmiş geçmiş kadroların en iyilerinden bir tanesi. Benim bu kadroya inancım devam ediyor. Şu anda birlik beraberlik zamanı. Moral motivasyon çok önemli. İyi oynamayabilirsiniz ama formanın hakkını vereceksiniz. Mücadele edemem deme şansınız yok” diye konuştu.“MORAL VE MOTİVASYON ÇOK ÖNEMLİ”Birlik ve beraberlik içinde olmaları gerektiğine dikkat çeken Başkan Şahin, “Takımda şu anada moral ve motivasyon çok önemli. Bu hafta sonu Eskişehirspor ile oynayacağımız maç ile taraftarımıza artık galibiyet sevinci yaşatmak istiyoruz. Çok önemli maçlardan bir tanesine çıkıyoruz. Her türlü sonuç olabilir. Sezon sonuna kadar bu iş böyle devam edecek. Bana göre bu takım kendini ispatladı. Arena’dan Galatasaray galibiyeti, Şükrü Saraçoğlu’ndan Fenerbahçe galibiyeti, ve Avni Aker'de ki atmosferden galibiyet ile çıkmak, Beşiktaş maçında on kişi kalmamıza rağmen maçı 2-0’dan 2-2’ye getirebilmek kolay değil. Demek ki bu takım da bu meziyet var. Bu yetenek var. Biz böyle görüyoruz. O yüzden bu hafta sahamızda oynayacağımız Eskişehirspor ile taraftarlarımıza galibiyeti yaşatacağımızı düşünüyorum. Bana hep diyorlar ki, Başkanım, keşke büyük takımları yenmeseydik de iç saha maçlarını alsaydık. Doğru söylüyorlar, keş iç saha maçlarını yenseydik. İçerde 6 maçımı ve dışarı da 4 maçımız var” açıklamasında bulundu.“HAKEMİ DE YENECEKSİNİZ”Kardemir D.Ç Karabükspor Kulüp Başkanı Nevzat Şahin, hiçbir zaman hakemlerden şikayetçi olmadıklarını ifade ederek, “Geçen hafta Fenerbahçe dahil bütün takımlar hakemden şikayetçi. Biz hiçbir zaman hakemlerden şikayetçi olmadık. En azından dile getirmedik. Hakemlerimiz formda olabilir ya da olmayabilir, şanssızlıklar yaşabilirler. Bu kulüp bu mazeretin arkasına sığınmadı. Hataları dillendirmekten ziyade o maçta bütün benliğinizle gücünüzü ortaya koyup tabiri caizse hakemi de yeneceksiniz. Çünkü Karabük'ün Karabüklüden başka bir dostu yok. Buna inanıyorum. Karabükspor, Karabük'ün olmazsa olmazlarından bir tanesi. Bu takımın ligde geriye düşmesi hiçbir kimseye menfaat sağlamaz. Batı Karadeniz'de bizim gibi bu güzelliği yaşayan hiçbir şehir yok. Onun için kıymet bilmek lazım. Ananın, babanın ve paranın kıymeti bile anca kaybedilince anlaşılıyor. Geçen sezonda bu sıkıntıları yaşadık. Şuan 29 puanımız var. Gol atıyoruz ama yememiz lazım” şeklinde konuştu.“MANEVİ DESTEK VERİN, BUNU BARİ YAPIN”Futbolculara inançlarının sonsuz olduğunu anlatan Başkan Şahin, “Takımda demoralize olma sıkıntıları var. Toplantılarla onu aşmaya çalışıyoruz. Herkeste bu takım düştü düşecek diye karamsarlık var. Bu zannediyorum çıkıştan aşağıya doğru düştüğümüz içindir herhalde. Sinerjimizi, coşkumuzu kaybetmeyeceğiz. Şehir takımına sahip çıkmalı. Maddi destek istemiyoruz. İstesek de zaten bir şey gelmiyor. Hiç olmazsa manevi destek istiyoruz. Arkamızda olun hiç olmazsa. Bunu bari yapın, demoralize olursak, parçalanırsak bizi dışarıda paramparça ederler. Biz kulağımızı tıkayacağız ve işimize bakacağız. Doğruları yapmaya çalışacağız. Yapabiliyorsak ne mutlu bize yapamıyorsak da, inancımızı yitirmişsek de hiç de önemli değil, bırakır gideriz. Ama şu anda birlik beraberlik zamanı. Çünkü kaybedilmiş hiçbir şey yok. Eskişehirspor maçı çok önemli. Ama 3 neticeli bir maç bu. Galip gelemeyebilirsiniz de. Ama inancı hiçbir zaman kaybetmemek lazım” diye belirti.“MAAŞLARIN GEÇ ÖDENDİĞİ OLDU”Futbolcuların alacakları ile ilgilide konuşan Nevzat Şahin, “Futbolcu devamlı bizden alacaklı durumda, buda böyle olmalı zaten, yoksa memur zihniyeti ile çalışırısınız. Maaşların geç ödendiği oldu. Bu hiçbir zaman 10 günü geçmedi. Bizim sponsorumuzdan gelen paramız, spot toto loto’dan ve yayın gelirimiz var. Başarı varsa para var başarı yoksa para yok. Galip gelirseniz yayıncı kuruluş sekiz yüz küsur bin lira artı KDV parayı ayın 22 sinden sonra veriyor. Biz ekmeği pekmeze denk getirmeye çalışıyoruz. Bu hafta Beşiktaş, Antalya ve Trabzon primlerimiz var. Ama iç sahada kaybedilen maçların cezaları var. Bu kulüp hiç bir zaman futbolcuya ceza kesmedi. Ödül varsa cezada olmaları. Biz hiçbir zaman cezadan yana olmadık. Cezaları kessek biz alacaklı duruma geliriz. Keşke galip gelseler de cezaları iptal etsek. Biz bugün milat ilan ettik, seferberlik ilan ettik. 10 tane maç var, 2,5 ay kulübe destek verin, sahip çıkın. Yandık bittik kül olduk demekle savaşlar kazanılmıyor. Mücadele etmek zorundayız. Biz kim ne derse desin sonuna kadar mücadelemizi devam ettireceğiz. Ama o sahada kalırız, ölürüz. Geçmişte de yaşadık. Ama zaferle ayrılırız. Bizim için önemli olan bu kulübün geleceğidir. Biz yönetim, takım olarak buna inandık. Futbolcularımızı cesaretlendirmemiz lazım. Onlarda bu güç ve kuvvet var. Hiçbir kimse bu futbolcularda bu güç yok diyemez. Kim bu şehirde yaşıyorsa bu seferberliğe katılsın. Bu coşkuyu hep beraber yaşayalım. Bundan sonra da kötü günleri yaşamayalım, yaşatmayalım. Daha 3 hafta öncesine kadar taraftarımız Avrupa diye bağırıyordu. Geldiğimiz noktada ya ne olacağız, yandık, bittik küme düşeceğiz diyorlar. Hayır ben 3 hafta kazanayım yine yukarılardayız. Yine hedef koyacağız" dedi.“45 PUAN HEDEFİMİZ VAR”En az 4 maçı kazanmaları durumunda rahat olacaklarını da vurgulayan Kardemir D.Ç. Karabükspor Kulüp Başkanı Nevzat Şahin, önlerinde 10 maç ve alınması gereken 30 puan olduğunu tekrarlayarak, “Biz şu anda 10 maçı kazandığımızda bütün lig boyunca aldığımız puandan fazla puan alıyoruz. O gücümüz var. Yeter ki bu şehir bu kulübe destek versin, sahip çıksın. Bizim 10 maç içerisinde 3 maç bilemediniz 4 maça ihtiyacımız var. Bu maçları kazandığımız takdirde bu takım rahat. Ben 45 puan hedef koydum takımıma. Bu seneki barajın 38'lerde olacağını tahmin ediyorum. Bunun üzeri rahatlatır diye düşünüyorum. Onun için bizim 4 tane maça yani 12 puana ihtiyacımız var” diye konuştu“BİRAZ REHAVETE KAPILDIK”Şahin, üst üste kazandıkları maçların ardından biraz rahatladıklarını ve takımla birlikte kendilerinde de rehavet kapıldığını dile getirerek, “İç saha maçlarında niye bu sıkıntıyı yaşıyoruz’, diye teknik heyetle konuşuyoruz, galiba biraz rahatladık, diyoruz. Mesut Bakkal geldikten sonra üst üste maçlar kazanarak ligin ilk yarısını 8. bitirdik. Herhalde biz de ve takım da biraz rehavet oluştu. Fikstüre değil, puana bakmak diye düşünüyordum. O rahatlık oluştu. Nasıl olsa seyircimizin önünde kazanırız diye düşündük. Sahamızda kaybettiğimiz Kasımpaşa ve Bursaspor iyi takımlar ama Akhisar Belediyespor ve Sanica Boru Elazığspor maçlarına üzülüyorum. Nasıl olsa kazanırız rehavetiyle çıktığınız zaman olmuyor. Adamlar ateşe düşmüşler. Geçen sene biz bunları yaşadık. İstim üzerindeler ve var gücüyle saldırıyorlar. Artık bu trendi yukarı döndürmemiz lazım. İnşallah bu Eskişehirspor maçıyla başlar. Galip gelmek için elimizden gelen her şeyi yapacağız. İnşallah bu bizim çıkış maçımız olur” ifadelerini kullandı.

Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak

Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak

22.06.2026 11:44:00
AA
Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak
Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak
Edirne Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde 40 başpehlivan kol bağlayacak.

UNESCO Somut Olmayan Kültürel Miras Listesi'nde bulunan Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nin 665'incisi için geri sayım başladı.

Edirne'deki Sarayiçi Er Meydanı'nda 3-5 Temmuz tarihlerinde yapılacak organizasyonda, 40 başpehlivan kol bağlayacak.

CW Enerji Yağlı Güreş Ligi'nde geçen yıl ilk 32'de yer alan başpehlivanlar, Kırkpınar'a doğrudan katılacak.

Yağlı Güreş Ligi'nin bu yılki 4. etabını oluşturan Sekapark Altın Kemer Yağlı Güreşleri'nin ardından Kırkpınar'a katılacak "ilave 8 başpehlivan" da belli oldu.

Onur Susuz, Süleyman Başar, Tanju Gemici, Serhat Elvan, Hasan Güzeller, Ünal Karaman, Tolga Turan ve Ali Yanatma ilave 8 başpehlivan listesinden adlarını 665. Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'ne yazdırdı. Söz konusu 8 başpehlivan, Kırkpınar'da 1. tur kuralarına 5. torbadan katılacak.

Kırkpınar'a doğrudan katılım hakkı elde eden başpehlivanlar ise şunlar:

Orhan Okulu, Feyzullah Aktürk, Enes Doğan, Mustafa Taş, Yusuf Can Zeybek, Erkan Taş, Yunus Emre Yaman, Ali İhsan Batmaz, Seçkin Duman, Furkan Durmuş Altın, Mehmet Yeşil Yeşil, Osman Kan, İsmail Koç, Ali Gürbüz, Yıldıray Pala, Yıldıray Akın, Serdar Yıldırım, Nedim Gürel, Serhat Gökmen, Hasan Cengiz, Cengizhan Şimşek, Abdulrefik Öner, Mustafa Doğan Özkaya, Faruk Akkoyun, Serhat Balcı, Hamza Köseoğlu, Fatih Atlı, İsmail Balaban, Mustafa Batu, Ertuğrul Dağdeviren, Recep Kara, Hamza Özkaradeniz.

Yağlı Güreş Ligi'nde geçen yıl 31. sırada yer alan Osman Aynur, 45 yaş sınırına takıldığı için listeye 33. sıradaki Hamza Özkaradeniz dahil edildi.

Listedeki başpehlivanlar arasında 44 yaşındaki Recep Kara ve Serhat Balcı "en tecrübeli" güreşçiler, 24 yaşındaki Yıldıray Pala ise "en genç" isim olarak dikkati çekiyor.

Recep Kara ve Mehmet Yeşil Yeşil, Kırkpınar'a baş boyunda 19'uncu kez katılacak.

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde geçen yıl başpehlivanlığı, finalde Feyzullah Aktürk'ü yenen Orhan Okulu kazandı.

"Sürekli altın kemer" talimatında değişiklik
Türkiye Geleneksel Güreşler Federasyonu tarafından, Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreş talimatında değişikliğe gidildi.

Buna göre 3 yıl art arda başpehlivanlık kazananların yanı sıra "farklı dönemlerde 5 kez birincilik alan başpehlivanlar" da altın kemerin daimi sahibi olacak.

Böylece bu yılki güreşler, Kırkpınar'da 4 birinciliği bulunan tecrübeli başpehlivanlar Ali Gürbüz ve Recep Kara için ayrı bir önem taşıyor.

Ali Gürbüz veya Recep Kara, 655. Kırkpınar'da başpehlivanlığı kazanması durumunda altın kemerin daimi sahibi olacak.

Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı

2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

22.06.2026 10:04:00
Haber Merkezi
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan puan aldı
2026 FIFA Dünya Kupası H Grubu'nda Uruguay ile Yeşil Burun Adaları 2-2 berabere kaldı.

Tarihinde ilk kez turnuvaya katılan Yeşil Burun Adaları, İspanya'nın ardından Uruguay'dan da puan alarak eleme turları için önemli bir avantaj elde etti.

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası tarihindeki ilk golünü de Muslera'nın kalesini koruduğu Uruguay'a karşı attı.



H Grubu'nda bugün oynanan maçların ardından İspanya 4 puanla liderlik koltuğunda otururken, Uruguay ve Yeşil Burun Adaları'nın 2'şer, Suudi Arabistan'ın ise 1 puanı bulunuyor.

Gruptaki son maçlarda Uruguay ile İspanya, Yeşil Burun Adaları ile de Suudi Arabistan karşılaşacak.

Dünya kupası gitti, koltuk sevdası bitmedi

Dünya Kupası'nda alınan üst üste iki mağlubiyetin ardından spor kamuoyunda başlayan teknik direktör ayrılığı tartışmalarına TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu son noktayı koydu

22.06.2026 10:00:00
Haber Merkezi
Dünya kupası gitti, koltuk sevdası bitmedi
Dünya kupası gitti, koltuk sevdası bitmedi
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, 2026 FIFA Dünya Kupası'nda gruptaki ilk iki maçından puan çıkaramayan A Milli Futbol Takımı'nın Teknik Direktörü Vincenzo Montella ve futbolculara net bir şekilde sahip çıktı.

Dünya Kupası'nda alınan üst üste iki mağlubiyetin ardından spor kamuoyunda başlayan teknik direktör ayrılığı tartışmalarına TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu son noktayı koydu.

Takımın Arizona'daki kampında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Hacıosmanoğlu, Vincenzo Montella'nın istifasının kesinlikle gündemde olmadığını açıkladı.

Kulüp takımlarındaki sabırsızlık kültürünün milli takıma taşınmaması gerektiğini belirten TFF Başkanı, yola çıktıkları insanları yarı yolda bırakmayacaklarını ifade etti.

Sorumluluk yönetimde

Başarısız sonuçların sorumluluğunu federasyon yönetimi olarak tamamen üstlendiklerini dile getiren İbrahim Hacıosmanoğlu, oyuncu grubuna yönelik eleştirilere de yanıt verdi.

Kadrodaki futbolcuların çoğunun henüz yolun başında, 20 yaş civarında genç isimler olduğunu hatırlatan başkan, bu jenerasyonun gelecekteki 3-4 turnuvada daha ülkeyi başarıyla temsil edeceğini vurguladı.

Sahada oynanan futbola da değinen Hacıosmanoğlu, iki maçta toplam 65 şut çekilmesine rağmen topun kaleye girmemesini büyük bir şanssızlık olarak nitelendirdi.

Sert eleştirilere ve nifak iddialarına tepki

Futbol tabanından gelen yapıcı teknik analizlere ve eleştirilere her zaman açık olduklarını belirten TFF Başkanı, sınırları aşan hakaret içerikli yorumlara sert tepki gösterdi.

Takım içinde huzursuzluk veya kavga varmış gibi göstererek nifak tohumu ekmeye çalışan odakların farkında olduklarını söyleyen Hacıosmanoğlu, isim vermeden bazı çevrelere yönelik olarak sinsi yaklaşımların milli takıma zarar veremeyeceğini sözlerine ekledi.

A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası D Grubu'ndaki son karşılaşmasında prestij mücadelesi için ev sahibi ABD ile karşı karşıya gelecek.

İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı

2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

22.06.2026 09:46:00
İhlas Haber Ajansı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
İspanya ilk galibiyetini Suudi Arabistan karşısında aldı
2026 Dünya Kupası H Grubu 2. haftasında İspanya, Suudi Arabistan'ı 4-0 mağlup etti.

FIFA 2026 Dünya Kupası H Grubu 2. hafta maçında İspanya ile Suudi Arabistan, Mercedes-Benz Stadyumu'nda karşı karşıya geldi.

Brezilyalı hakem Raphael Claus'un yönettiği maçın 10. dakikasında Lamine Yamal, ilk Dünya Kupası golünü kaydederken, İspanya 1-0 öne geçti. 21 ve 24. dakikalarda Mikel Oyarzabal'ın golleriyle Luis de la Fuente'nin öğrencileri ilk yarıyı 3-0 üstün bitirdi.



49. dakikada İspanya'nın köşe vuruşunda Al Tambakti topu kendi kalesine gönderince skor 4-0 oldu. İlerleyen dakikalarda başka gol sesi çıkmayınca, Matadorlar sahadan 4-0 galip ayrıldı. Bu sonuçla İspanya puanını 4'e yükseltirken, Suudi Arabistan ise 1 puanda kaldı.

Grubun son maçında İspanya, Urugay ile, Suudi Arabistan ise Yeşil Burun ile karşı karşıya gelecek.

Rıza Çalımbay'ın annesi son yolculuğuna uğurlandı

Sivasspor'un eski teknik direktörü Rıza Çalımbay'ın annesi Fatma Çalımbay, son yolculuğuna uğurlandı

21.06.2026 17:30:00
İhlas Haber Ajansı
Rıza Çalımbay'ın annesi son yolculuğuna uğurlandı
Rıza Çalımbay'ın annesi son yolculuğuna uğurlandı
Futbolculuk kariyerinde sayısız başarıya imza atan eski milli futbolcu Rıza Çalımbay'ın 85 yaşındaki annesi Fatma Çalımbay hayatını kaybetti. Fatma Çalımbay'ın cenazesi, dün Etiler Camii'sinde kılınan namazın ardından memleketi Sivas'a götürüldü.

Çalımbay'ın cenazesi, Yıldızeli ilçesine bağlı Topulyurt köyündeki evinin önünde kılınan namazın ardından köy mezarlığına defnedildi.

Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 yendi

A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'nin (VNL) ikinci haftasındaki üçüncü maçında Almanya'yı 3-2 yendi

21.06.2026 10:18:00
Anadolu Ajansı
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 yendi
Filenin Sultanları, Almanya'yı 3-2 yendi
A Milli Kadın Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi'nin (VNL) ikinci haftasındaki üçüncü maçında Almanya'yı 3-2 yendi.

Müsabakaya iyi başlayan Almanya, ay-yıldızlı takımın özellikle servislerdeki hatası sonucu 12-8 öne geçti. Almanya, kontrolü elinde bulunduğu seti 25-18 kazanarak 1-0 öne geçti.

Karşılıklı sayılarla başlayan ikinci sette Vargas'ın etkili servisleriyle 6-3 öne geçen ay-yıldızlı ekip, rakibine mola aldırdı.

Milli takım, bloktaki sayıları ve orta alanda yaptığı hücumlarla farkı 6'ya çıkardı: 14-8. Weske, Alsmeier ve Cekulaev'in etkili mücadelesiyle toparlanan Almanya, skoru 19-19 olarak eşitledi. Çekişmeli şekilde devam eden seti 26-24 kazanan Almanya 2-0 öne geçmeyi başardı.



Müsabakada üçüncü setin ilk bölümü de karşılıklı sayılara sahne olurken son bölümde İlkin Aydın'ın sayılarıyla farkı açan ay-yıldızlı ekip, üçüncü seti 25-19 alarak skoru 2-1'e getirdi.

Maçta dördüncü sette de takımlar karşılıklı sayılar üretirken Almanya, Cekulaev ile 15-14 öne geçti. Daha sonra rakibinin yaptığı hataları Vargas ve İlkin Aydın'ın performansıyla iyi değerlendiren ay-yıldızlı ekip, seti 25-22 kazanarak durumu 2-2 yaptı.



A Milli Kadın Voleybol Takımı, daha iyi bir mücadele sergilediği son seti 15-13 alarak müsabakadan 3-2 galip ayrıldı.

Bu sonuçla Türkiye, ligde 5. galibiyetini elde etti. Almanya ise 5. kez mağlup oldu.

Almanya, Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti

2026 FIFA Dünya Kupası E Grubu 2. maçında Almanya, uzatmalarda bulduğu golle Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti

21.06.2026 10:12:00
Haber Merkezi
Almanya, Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti
Almanya, Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti
2026 FIFA Dünya Kupası E Grubu 2. maçında Almanya, uzatmalarda bulduğu golle Fildişi Sahili'ni 2-1 mağlup etti.

Toronto Stadı'nda oynanan müsabakaya hızlı başlayan taraf Almanya olsa da 30. dakikada Fildişi Sahili, Kessie'nin golüyle 1-0 öne geçti.

Sol kanatta topla buluşan Diomande'nin ceza sahasına ortasında Diallo'nun vuruşu Brown'dan döndü. Seken topu önünde bulan Kessie'nin bekletmeden şutunda top filelere gitti: 0-1. İlk yarı Fildişi Sahili'nin 1-0 üstünlüğüyle tamamlandı.

Almanya ikinci devrede oyuna beraberlik getirdi. 68. dakikada sağ kanattan atağa kalkan Amiri'nin penaltı noktasına gönderdiği ortaya Undav gelişine vurarak topu ağlara yolladı: 1-1.

Süper Lig'de Galatasaray forması giyen Fildişi Sahili oyuncusu Wilfried Singo, 82. dakikada sakatlanarak yerini Doue'ye bıraktı.

Mücadelenin uzatma anlarında oyunu rakip kaleye yıkan Almanya, aradığı golü 90+4. dakikada buldu. Nmecha'nın savunmanın arasından gönderdiği pasa hareketlenen Undav, dönerek vuruşuyla takımını öne geçirdi: 2-1.

Almanya karşılaşmadan 2-1'lik galibiyetle ayrılarak grupta puanını 6'ya çıkardı. Fildişi Sahili ise 3 puanda kaldı.

Beşiktaş'a yerli stoper

Beşiktaş yeni sezonda yerli havuzunu güçlendirmek ve savunmadaki alternatifleri artırmak için Adil Demirbağ'a yöneldi 

20.06.2026 19:10:00
Haber Merkezi
Beşiktaş'a yerli stoper
Beşiktaş'a yerli stoper
Beşiktaş, Konyaspor'dan Adil Demirbağ'ı almak için pazarlık yapıyor. Masada hem bonservis hem de takas formülü bulunuyor. 28 yaşındaki stoperi Trabzonspor ve Samsunspor da istiyor.






Beşiktaş yeni sezonda yerli havuzunu güçlendirmek ve savunmadaki alternatifleri artırmak için Adil Demirbağ'a yöneldi. Konyaspor'un kaptanı konusunda bir süredir görüşmeler yapılıyor. Siyah-Beyazlılar, hem bonservis hem de takas formülleri içeren farklı teklifleri masaya koydu.






SON SENESİNE GİRDİ

1.85 boyundaki futbolcunun Konyaspor'la sözleşmesi 30 Haziran 2027'de bitiyor. Yani kontratının son senesine girdi. Tahmini piyasa değeri 3 milyon euro seviyesinde... Taraflar arasındaki temaslar devam ediyor. Beşiktaş Yönetimi, bu hamleyi olumlu şekilde sonuçlandırabileceğini düşünüyor.






YALNIZ DEĞİLLER

Ancak Trabzonspor ve Samsunspor da Adil Demirbağ'la ilgili nabız yokluyor. 28 yaşındaki futbolcu, takımına para kazandırarak ayrılmak istiyor. Adil kalır ve sözleşmesini yenilemezse, önümüzdeki sezonun ardından boşa çıkacak. Tecrübeli savunmacı, geçen sezon 24 lig maçına çıktı. Sahada 2.088 dakika kaldı. 2 gol ve 2 asist üretti.

Galatasaray'a Brezilyalı orta saha

Galatasaray merkez orta sahaya 1 takviye gerçekleştirmede kararlı. Bu konuda Juventus'tan Thuram ve Real Madrid'den Camavinga'nın adı uzun süredir ön planda

20.06.2026 18:50:00
Haber Merkezi
Galatasaray'a Brezilyalı orta saha
Galatasaray'a Brezilyalı orta saha
Galatasaray'da merkez orta saha için Thuram ve Camavinga isimleri ön plana çıkmış durumda. Ancak Wolverhampton'dan Joao Gomes konusunda sıcak gelişmeler yaşanıyor.






Galatasaray kesinlikle merkez orta sahaya 1 takviye gerçekleştirecek. Bu konuda Juventus'tan Thuram ve Real Madrid'den Camavinga'nın adı uzun süredir ön planda... Fakat Sarı-Kırmızılılar, geçen sezondan beri gündeminde yer alan Joao Gomes için ciddi adımlar atmaya hazırlanıyor.






ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA

Galatasaray yetkililerinin önümüzdeki hafta İngiltere'ye giderek Wolverhampton Kulübü ile görüşmeleri ilerleteceği öğrenildi. Wolves, Premier Lig'den düşmüştü. Takımda kalmak istemeyen 25 yaşındaki futbolcu için 30 milyon euronun gözden çıkarıldığı belirtildi.






3 İSİMDEN BİRİ

Listedeki diğer adaylara dönersek; Thuram için 40, Camavinga için 50 milyon euro talep ediliyor. Victor Osimhen'in gazeteci arkadaşı Buchi Laba, Galatasaray'ın Joao Gomes'le uzun süredir ilgilendiğini belirtmişti. Bu 3 futbolcudan birinin bitirilmesi planlanıyor.

Semedo-Samuel değişimi!

Fenerbahçe'de teknik direktörlük görevine getirilen İsmail Kartal sonrasında gözler eski oyunculara döndü. Bunlardan biri de Bright Osayi-Samuel... Nijeryalı futbolcunun tekrar Sarı-Lacivertli formayı giyebileceği konuşuluyor

20.06.2026 16:40:00
Haber Merkezi
Semedo-Samuel değişimi!
Semedo-Samuel değişimi!
2025 yazında Fenerbahçe'yle sözleşmesi sona eren Bright Osayi-Samuel, bedelsiz şekilde Birmingham Kulübü'nün yolunu tutmuştu. Bu transfer öncesinde herkes Nijeryalı sağ bekin Beşiktaş'a gideceğini düşünüyordu. Fakat Osayi-Samuel ters köşe yaptı. 28 yaşındaki futbolcu, Birmingham ile 30 Haziran 2028'e kadar sözleşme imzaladı.






SEMEDO TARTIŞILIYOR

Şu anda Fenerbahçe'de Nelson Semedo'nun geleceği tartışılıyor. Tecrübeli futbolcunun kontratı 30 Haziran 2027 tarihinde bitecek. Yani mukavelesinin son senesine girdi. Portekizli oyuncunun 32 yaşına gelmesi ve yaşadığı sakatlık sorunlarının ardından satılması bekleniyor. Yönetim, teklif gelirse değerlendirecek.






UYGUN BİR BEDELLE

İsmail Kartal'ın tekrar Fenerbahçe Teknik Direktörü olmasının ardından Osayi-Samuel'in de takıma dönebileceği konuşuluyor. Birmingham City Kulübü'nün, 1.75 boyundaki savunmacıyı uygun bir bedelle bırakması bekleniyor. Ayrılık sürecinde Nijeryalı futbolcu sürekli Fenerbahçe'den övgüyle bahsetmişti. Önümüzdeki haftalarda çok sürpriz gelişmeler yaşanabilir.
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.