Kentsel dönüşüm sağlam binaya zarar verdi
Beylikdüzü'nde 25 yıllık 9 katlı siteler kentsel dönüşüm kapsamında özel bir şirket tarafından yıkıldı. Binaların yıkımı sırasında yan tarafta bulunan başka bir sitedeki dairelerin camları kırıldı. O sırada evde bulunan vatandaşlar büyük panik yaşadı. Öte yandan hasarlı binanın yıkılırken tek iş makinesi darbesi ile yerle bir olması da cep telefonu kamerası tarafından kaydedildi. Yıkım esnasında evinde olan vatandaş, "7 şiddetinde deprem gibi oldu" dedi





"7 şiddetinde deprem gibi oldu"
Yaşanan olay sırasında torunuyla evde olduğunu ve büyük korku yaşadıklarını kaydeden Sabriye İzgi ise, " Kentsel dönüşümden dolayı binayı yıkıyorlar dün yarısı kadarı yıkıldı. Akşam kızım da yazdı belediyeye durumu sabah belediye de gelip kontrol etti hatta. Bugün de ben ara ara izliyordum çünkü taşlar geliyordu. Ben yarım saat öncesine kadar oturuyordum çocukla burada. Mutfağa geçtim eşimde buradaydı. Birden bir gümbürtü ile bina resmen sallandı yani. 7 şiddetinde deprem gibi oldu neredeyse. Çok şiddetli bir şekilde sallandı. Korktum tabii ki ilk önce çocuğa koştum hemen" diye konuştu.
Bina tek vuruşta yerle bir oldu
Öte yandan kentsel dönüşüm kapsamında yıkımı yapılan binanın ekiplerin çalışması anındaki görüntüleri de ortaya çıktı. Binanın yıkımı esnasında iş makinesi ile tek hamle ile binanın yerle bir olduğu görüldü. Yaşanan anlar cep telefonu ile kaydedilirken, binanın dayanıksız olduğu gözler önüne serildi.İHA
















































































