Kısıtlamadan muaf balıkçılar mesai yaptı
Konya'nın Beyşehir ilçesinde korona virüs salgını kapsamında yurt genelinde hafta sonları getirilen sokağa çıkma kısıtlamasından muaf tutulan balıkçılar, yasağın son gününde de göldeki av mesaisini sürdürdü





Öte yandan, hafta sonları ilçeye kıyısı olan Beyşehir Gölü, gözde mesire alanları, zengin tarihi ve doğal kültürel potansiyeli dolayısıyla ilçe dışından çok sayıda ziyaretçi çeken Beyşehir şehir merkezi de kısıtlama nedeniyle bomboş görüntüler sergiledi. Cadde, sokak ve parklar adeta sokak hayvanlarına kaldı. İlçe merkezinde göl kenarındaki park ve yeşil alanlar, kavşaklar, meydan, ana cadde ve sokaklar araç ve yaya trafiğinin sokağa çıkma yasağı nedeniyle yoğun olmaması nedeniyle sessizliğe büründü. Göl kıyıları, park ve yeşil alanlar, meydan ve caddeler, köprüler kısıtlamanın devam ettiği saatlerde havadan da görüntülendi.
Kısıtlamadan muaf tutulan görevliler ve bazı iş yeri sahipleri ve çalışanlar ile yakınlarındaki iş yerlerinden alışveriş yapmalarına izin verilenler dışında halkın evlerinden sokağa çıkmadığı, yasaklara riayet edildiği görüldü. Göl kenarında da martı ve sakar meke sürüleri yaşanan sessizlikte yiyecek arayışını sürdürdü.İHA













































































