Lüks oteller de online alışverişe yöneldi
Koronavirüs salgını şirketlerin yanı sıra konaklama sektörünün öne çıkan markalarını da online alışverişe yönlendirdi.
25.11.2020 13:10:00





Koronavirüs salgını şirketlerin yanı sıra konaklama sektörünün öne çıkan markalarını da online alışverişe yönlendirdi. Başta beyaz eşya markaları olmak üzere neredeyse pekçok üretici kendi web sitelerini kurarak, salgın döneminde doğrudan tüketiciye ulaşmayı tercih ediyor. Salgının en fazla etkilediği sektör olan konaklamada da 'yenilikçi fikirler' bu dönemde kendini göstermeye başladı. Türkiye ve dünyanın en önde gelen otellerinden biri olan, bugüne kadar yüzlerce devlet başkanına ev sahiplii yapan Çırağan Palace Kempinski de online alışveriş dünyasına ilk adımını attı.
Çırağan Sarayı, 'Çırağan Palace Shop' online alışveriş sitesini İstanbulluların hizmetine sundu. Otel ilk etapta kendi mutfağında üretilen ekmek, baklava, çikolata ve pastalarını İstanbul'un belli semtlerine servis etmeye başladı. Otelden yapılan açıklamaya göre önümüzdeki günlerde sürpriz ürünler ve deneyimler de sunulacak. Çırağan Palace Kempinski İstanbul Genel Müdürü ve Kempinski Residences Türkiye Bölge Direktörü Ralph Radtke, yepyeni bir hizmet ve marka olarak öne çıkan Çırağan Palace Shop için şunları söyledi: "Çırağan Sarayı tarihi ve görkemiyle görenleri heyecanlandıran, görmeyenleri de meraklandıran, başlı başına bir ikon. Bir otelden çok daha fazlası. Çırağan Sarayı'nda tarihi ve lüksü bir arada duygularınızla birleştirerek gerçek bir deneyim yaşayabiliyorsunuz. Çırağan Palace Shop ile bu deneyimi online olarak ayrıcalıklı ürün ve hizmetlerle sunmayı hedefledik. Farklı dijital platformlarda bu deneyimi yaşatacak olmak bizi çok heyecanlandırıyor. Yepyeni markamız olan Çırağan Palace Shop ile sektörümüzde bu konuda da öncü olmaya devam ediyoruz. İlk etapta birbirinden özel Saray lezzeti çeşitleriyle Çırağan Palace Shop web sitesinden ürün alınabiliyor. Çok yakında farklı ürünler ve deneyimlerle web sitesindeki çeşitliliği de arttıracağız.''
Çırağan Sarayı, 'Çırağan Palace Shop' online alışveriş sitesini İstanbulluların hizmetine sundu. Otel ilk etapta kendi mutfağında üretilen ekmek, baklava, çikolata ve pastalarını İstanbul'un belli semtlerine servis etmeye başladı. Otelden yapılan açıklamaya göre önümüzdeki günlerde sürpriz ürünler ve deneyimler de sunulacak. Çırağan Palace Kempinski İstanbul Genel Müdürü ve Kempinski Residences Türkiye Bölge Direktörü Ralph Radtke, yepyeni bir hizmet ve marka olarak öne çıkan Çırağan Palace Shop için şunları söyledi: "Çırağan Sarayı tarihi ve görkemiyle görenleri heyecanlandıran, görmeyenleri de meraklandıran, başlı başına bir ikon. Bir otelden çok daha fazlası. Çırağan Sarayı'nda tarihi ve lüksü bir arada duygularınızla birleştirerek gerçek bir deneyim yaşayabiliyorsunuz. Çırağan Palace Shop ile bu deneyimi online olarak ayrıcalıklı ürün ve hizmetlerle sunmayı hedefledik. Farklı dijital platformlarda bu deneyimi yaşatacak olmak bizi çok heyecanlandırıyor. Yepyeni markamız olan Çırağan Palace Shop ile sektörümüzde bu konuda da öncü olmaya devam ediyoruz. İlk etapta birbirinden özel Saray lezzeti çeşitleriyle Çırağan Palace Shop web sitesinden ürün alınabiliyor. Çok yakında farklı ürünler ve deneyimlerle web sitesindeki çeşitliliği de arttıracağız.''
Çırağan Palace Shop web sitesinde (www.ciraganpalaceshop.com) el yapımı çikolatalar, Saray'daki özel baklava odasında üretilen çeşit çeşit baklavalar, Saray fırınından taptaze ekmekler, lezzetiyle ödüllü olan pastalar, ev yapımı makarnalar ve daha birçok lezzet online olarak sipariş edilebiliyor. Çırağan Palace Shop'ta tercihe göre kişiselleştirilmiş seçimler yapılabileceği gibi hediye olarak alternatifler de bulunuyor. Online olarak sipariş verilen tüm ürünler Covid-19 önlemleri çerçevesinde hijyenik ve güvenli bir şekilde adrese teslim ediliyor. HABER MERKEZİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.