Mansur Yavaş'tan çarpıcı çıkış!
Ankara Kent Konseyi Gençlik Meclisi 1. Genel Kurulu toplantısına katılan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, burada yaptığı konuşmada, "En büyük projemiz kenti şeffaf ve adil bir şekilde yönetmek, hesap vermek ve birlikte yönetmektir" dedi





Kent Konseyi çok yararlı oldu
Ankara Kent Konseyinin kent bileşenleriyle sürekli diyalog içinde çalıştığına dikkat çeken Yavaş, "Bugünkü sayı bin 800'leri buldu. 4 binin üzerinde gönüllü var. Bu kent için yoğun çalıştıklarını görüyoruz ve bizim elimiz ayağımız oluyorlar. Ben Kent Konseyinin çok yararını gördüm, asıl yapmamız gerekenler nelerdir onları konuşmamız lazım. Tabii ki burada alınan karar ve talepler bize iletilecek. Ben sizlerin bu yolda neler yapmamız gerektiğinin talebini almak istiyorum. Bu imkanlarla biz yöneticiler olarak yapmamız gereken tek şey güzel imkanlar sunmaktır. Büyükşehir Belediyesi olarak siz neler istiyorsunuz? Tiyatroysa hangi tiyatro? Sanatçıysa hangi sanatçı? veya nasıl bir ortam ve yeşil alanlar, kütüphaneler… Sizin doya doya üniversiteyi yaşayabileceğiniz, güzel anılar biriktirebileceğiniz bir ortamı sunmak bizim boynumuzun borcu" dedi.














































































