Mansur Yavaş'tan öğrencilere bir hizmet daha
Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB), üniversite öğrencilerine 4 çeşit sıcak yemek ikramında bulunmaya başladı





Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığı, BelPa Mutfak'ta hazırlanan günlük 4 çeşit yemeği üniversite öğrencilerine ulaştırıyor. 3 Ekim tarihinde başlayan uygulamada günlük hazırlanan sıcak yemekler, ilk etapta Gazi ile Hacı Bayram Veli Üniversitelerinin Beşevler yerleşkeleri ve Yıldırım Beyazıt Esenboğa ile Çubuk KYK yerleşkelerindeki yaklaşık 2 bin öğrenciye ulaştırılıyor. ABB'nin yemek hizmeti, hafta içi her gün 14.30 ile 17.30 saatleri arasında gerçekleşiyor. ABB Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Adnan Tatlısu, şimdilik Ankara'nın 4 noktasında gerçekleştirilen uygulamayla ilgili şunları söyledi: "Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı olarak şehrimize okumak için gelen ve aileleri tarafından emanet edilen gençlerimizin sağlıklı ve nitelikli gıdaya ulaşabilmesi için Ankara'nın 4 noktasında öğrencilerimize 3 Ekim tarihinden itibaren ücretsiz yemek hizmeti vermeye başladık. Giderek ağırlaşan ekonomik koşullar altında öğrencilerimizin ezilmesine müsaade etmeyeceğiz. Biz geleceğimiz için gençlerimize güveniyoruz, gençlerimiz de bize güvensinler."












































































