logo
24 HAZİRAN 2026

Ne olduysa AKP'den sonra oldu

01.08.2013 00:00:00
Daha önce böyle şeyler yaşanmazdı.Ne oldu ülkemize Allah aşkına?Türkiye'nin sınırına 3 bin kişi saldırıyor. Yetkileri törpülenmiş Türk Silahlı Kuvvetleri bu saldırıyı zor püskürtüyor.Bitmiyor, bu defa 350'den fazla atlı kaçakçı sınıra dayanıyor. Asker, uyarı ateşi ve gaz bombalarıyladağıtabiliyor. Uyarı ateşi açıldığı halde sınıra yaklaşabilecek kadar nasıl cüretkâr olabiliyorlar?Askerin kendilerini vuramayacağından sanki emin gibiler.Oysa aynı şey bir başka ülkede yaşansa, mesela İsrail sınırına böyle bir girişe yeltenilse İsrail onların tamamını yok ederdi.Hayat sınırımıza 2 ayda tam 24 tane benzer saldırı yapılmış.Türkiye'de geçmişte biz böyle şeyler duymadık, görmedik.Sınırlarımız yolgeçen hanına dönmüş durumda. Delik deşik yapılmış halde.AKP hükümeti iş başına geldiği günden beri öyle şeyler oldu ki, bunlar Türk tarihinde rastlanmayan şeyler.Mesela mazlumun yanında olmasıyla tarihe geçmiş Türk milleti, son 10 yılda mazlumun karşısına geçmiş durumda.Irak, Libya, Mısır ve Suriye buna en önemli örneklerden.Türkiye'de kilise evleri açılmazdı. Mevcut hükümetle birlikte 70 bine yakın sayıda kilise evi açıldı.Dinlerarası diyalog, medeniyetler arası ittifak gibi Batı tandanslı projeler hep AKP hükümetiyle birlikte Türkiye'ye sirayet etti.Türkiye'de hiçbir hükümet AKP hükümetinden önce Batılıların projelerinde "eş başkan" olmadı.Türkiye hâlihazırda Büyük Ortadoğu Projesi'nde (BOP), Arap Baharı ve Medeniyetler arası ittifak projesinde eş başkanlık görevini yürütüyor.Saatlerce saysak bitiremeyeceğimiz böyle icraatlar hep AKP hükümeti döneminde gerçekleşti.Türkiye iyi bir noktada değil bugün ve her geçen gün de daha kötü noktalara sürükleniyor.Bütün tehditler önümüze dikildiği zaman onları fark etmek maharet değil.Türkiye şimdi hükümet olarak, önüne dağ gibi dikilmiş tehditleri bile maalesef göremiyor.Bu körlük Türkiye'yi çok büyük tehditlere maruz bırakacak.Hükümet kör olsa da millet ayık olmalı.Çünkü kuyuya taşı kim atarsa atsın onu çıkarmak görevi eninde sonunda millete düşüyor.Osmanlı'yı idare edenlerin yaptıkları yanlışların faturasını bir Kurtuluş Savaşı'yla Türk milleti ödemedi mi?Bundan dolayı hükümeti ayıktırmak da milletin görevidir.Bunun için en iyi fırsat elbette ki sandıktır.İnşallah milletimiz yaklaşan seçimlerde önüne konacak sandık fırsatını iyi değerlendirir ve Türkiye'yi bu badirelere düşüren siyasilere iyi bir ders verir.
 
Orhan Dede / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.