Okullar yarıyıl tatiline 'şenlik' haftasıyla girecek
Milli Eğitim Bakanlığınca, 2024-2025 eğitim-öğretim yılının ilk dönemi biterken öğrencilerin hem eğlenceli hem sanatsal, sportif ve bilimsel etkinliklerle öğretici zaman geçirmeleri amacıyla 13-16 Ocak'ta "Dönem Sonu Faaliyet Haftası" düzenlenecek
09.01.2025 16:59:00
AA
AA





Milli Eğitim Bakanlığınca, 2024-2025 eğitim-öğretim yılının ilk dönemi biterken öğrencilerin hem eğlenceli hem sanatsal, sportif ve bilimsel etkinliklerle öğretici zaman geçirmeleri amacıyla 13-16 Ocak'ta "Dönem Sonu Faaliyet Haftası" düzenlenecek. Bu yılki etkinlikler, akademik başarının yanı sıra sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif gelişimi de bütüncül yaklaşımla odağa alan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile bütünleşik şekilde güncellendi. Bu kapsamda, faaliyet haftasında öğrencilere çok yönlü gelişimlerini destekleyecek geniş etkinlik yelpazesi sunulacak. 13-16 Ocak'ta "Dönem Sonu Faaliyet Haftası" kapsamında düzenlenecek etkinlikleri, öğretmenlerle öğrencilerden oluşan heyet organize edecek. Öğrenciler, 17 Ocak Cuma günü karnelerini alarak yarıyıl tatiline girecek. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin uygulandığı ilkokul 1. sınıflarda ise karne yerine sosyal-duygusal öğrenme becerilerini de içeren "gelişim raporu" uygulamasına geçilecek.










































































