Pazarcıların elinde kalan 100 ton sebze ve meyveyi valilik satın aldı
Gaziantep'te 15 Mayıs'ta kurulan semt pazarlarında esnafın elinde kalan 350 bin lira değerindeki 100 ton sebze ve meyve, Vali Davut Gül'ün talimatıyla satın alınarak ihtiyaç sahibi ailelere dağıtıldı





Elde kalan tüm ürünler satın alındı
Kentte 15 Mayıs'ta kurulan pazarların bayramın üçüncü gününe denk gelmesi nedeniyle pazarcıların bazı ürünlerinin ellerinde kaldığını belirten Şehitkamil Kaymakamı Ömer Kalaylı, pazarcıların mağduriyetini gidermek için çalışma başlattıklarını aktardı. Çalışmaların Valilik koordinasyonunda yürütüldüğünü dile getiren Kalaylı, çalışmaya destek olan hayırseverlere ve aralıksız emek vererek dağıtımları gerçekleştiren Vefa Sosyal Destek Gruplarına teşekkür etti.
Şehitkamil Sebze ve Meyveciler Dernek Başkanı Beşir Aydın ise bayramın üçüncü gününde satışlardan umduklarını bulamadıklarını belirterek, "Valilik koordinesinde ellerinde kalan ve çöpe gitme ihtimali olan tüm mallar satın alındı. Ürünler Vefa Sosyal Destek Grupları'nın çalışmaları ile gecenin ilerleyen saatlerine kadar paketlenerek dağıtıma hazır hale getirildi. Çalışmalardan dolayı Vali Davut Gül'e, Şahinbey ve Şehitkamil Kaymakamlarına ve Vefa Sosyal Destek Gruplarına teşekkür ediyoruz" diye konuştu.İHA









































































