Sosyal yardım talebi yine ilk sırada
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Beyaz Masa’ya yapılan başvurulara göre 2020 yılı Mayıs ayında bir önceki aya göre yüzde 14.1 artan toplam başvuruların yüzde 10’u şikâyetlerden, yüzde 37.2’si taleplerden, yüzde 52.8’i bilgi istemlerinden meydana geldi
01.07.2020 18:10:00





İstanbul Büyükşehir Belediyesi İstanbul İstatistik Ofisi (İİO), 2020 yılı Mayıs ayında İBB Beyaz Masa'ya yapılan başvuruları değerlendirdi. Buna göre bir önceki aya göre yüzde 14.1 artan toplam başvuruların yüzde 10'u şikâyetlerden, yüzde 37.2'si taleplerden, yüzde 52.8'i bilgi istemlerinden meydana geldi. Bilgi istemi, talep ve şikâyetlerden oluşan başvuruların yüzde 23'ü İGDAŞ, yüzde 20.7'si İSKİ, yüzde 56.3'ü diğer alanlarda gerçekleşti. İGDAŞ şikâyet başvuruları yüzde 7.3 ile ilk beş ayın en yüksek seviyesine ulaştı. Talep başvuruları ise yüzde 10.4 ile beş ayın en düşük seviyesinde gerçekleşti. İSKİ başvurularında, bilgi istemi yüzde 49.9, şikâyet yüzde 3.4 ve talep yüzde 46.7 olarak kaydedildi. Mayıs ayında Beyaz Masa'ya gelen şikâyetlerin yüzde 34.5'i ulaşım, yüzde 27.5'i sosyal destek hizmetleri ile ilgili oldu. Bilgi isteminde yüzde 42 ile ulaşım; talepte yüzde 80 ile sosyal destek hizmetleri ilk sırada yer aldı. Bir önceki aya göre ulaşım ile ilgili şikâyetlerde yüzde 2.4'lük azalış göze çarparken sosyal destek hizmetlerine ilişkin talepler 21 bin 722 azalışla 186 bin 420 oldu.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.