Tüm birikimini pazar yerinde unuttu
Kastamonu'nun Daday ilçesinde gündelik işlerde çalışarak biriktirdiği parayı, pazaryerinde alışveriş yaparken kaybeden işçinin çantasını Zabıta ekipleri buldu. Zabıta ekipleri, para dolu çantayı eksiksiz bir şekilde sahibine teslim etti





Pazaryerinde denetim yaparken pazarcı arkadaşların bir çanta bularak kendilerine teslim ettiğini anlatan Zabıta Komiseri Yılmaz İnan ve Zabıta Namık Kırışkan, 'Sabah saatlerinde pazaryerinde denetim yaparken giyim pazarının girişinde bir tezgahın üzerinde arkadaşlar, bir vatandaşın çantasını tezgahın üzerinde unuttuğunu söylediler ve bize teslim ettiler. Bizde çantayı pazarcı arkadaşlarımızın yanında tutanak karşılığında açtık, baktık içinde İsmail Kılıç isminde bir vatandaşımızın kimliğini bulduk. Kendisini de şahsen tanıyoruz. Telefonla arayıp yanımıza çağırdık, köyde imiş, pazaryerinde ayakkabı alırken cüzdanını orada düşürdüğünü söyledi. Çantanın içerisindeki paraları tek tek sayarak tutanak karşılığında eksiksiz bir şekilde kendisine teslim ettik. Gariban bir vatandaşımız, alın teri ile kazandığını söylediği 320 dolar ile 5 bin 400 lira civarındaki parasını bulup kendisine teslim ettik. Parayı bulup sahibine teslim ettiğimizden dolayı mutlu ve kıvançlıyız' dediler.
Daha öncede buna benzer olaylar yaşadıklarını söyleyen İnan ve Kırışkan, 'İlçemize gelen pazar esnaflarımız tezgahları üzerinde unutulan eşyaları genellikle bizlere teslim ederler. Bizde sahibini arar bulur ve kendisine teslim ederiz. Bundan önce de yeni düğün yapan bir kızımızın çantasında bilezikleri ve paraları vardı. O kızımızın çantasındaki ziynet eşyası biraz fazlaydı. Yine böyle pazaryerinde alışveriş yaparken tezgahta unutmuş çantasını ve bizlerde sahibini bulup teslim etmiştik. Buna benzer birkaç defa daha öncesinde olmuştu' diye konuştular.İHA











































































