Tüm yetki O’nda ama hiçbir sorumluluğu yok !
BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş orman yangınlarını değerlendirdi





Bağımsız Türkiye Partisi (BTP) Genel başkanı Hüseyin Baş orman yangınları üzerine değerlendirme yaptı.
"Bir bakanın çıkıp, 'Yangını elimizle mi söndüreceğiz' demesine şahit olduk" diyen Hüseyin Baş, "Kimse sana elinle söndür demiyor. Biz işin burasında değiliz. Biz işin hazırlık boyutundayız. Buna ne kadar hazırız? Şimdi önümüzde beklenen büyük İstanbul depremi var. Buna ne kadar hazırız? Oradaki yangına bu kadar hazırsak, Allah muhafaza İstanbul'da yarın bir deprem olsa yapacak hiçbir şeyimiz yok gibi görünüyor. Merkezi hükümetin üzerine düşen görev bununla mücadeledir" dedi.
Orman kanunu !
"Biz yangınlarda inanılmaz bir koordinasyon eksikliği olduğunu gördük" diyen BTP Genel Başkanı Hüseyin Baş şu ifadeleri de kullandı; "Trabzon Milletvekili sayın Ahmet Kaya THK uçaklarının önünde röportaj verdi, 'uçaklar burada' dedi. Bunların her türlü tamiratı yapılabilir ve gerekli yangın söndürme işlemlerini yapabilecek kabiliyetteki uçaklar. Çok daha gelişmiş teknolojiye sahip uçaklar olabilir ama elimizde kovayla su taşıtarak yangın söndürmekten çok daha makul olduğu kesin. Ülkede Orman Bakanlığı'nın bir tane yangın söndürme uçağı yok ama özel uçağı var. THK uçakları ise hangarda çürümeye terk ediliyor. Çıkmış bir belediye başkanı, 'Evi yanmayanlar keşke benim evimde yansaydı diyecek' dedi. Gelinen bu noktanın sebebi bizim birliğimizi muhafaza edecek milli şuurdan ve duygulardan uzaklaşmamızdır"

















































































