Turkcell, Londra’da şampiyon oldu
Milyonların kullandığı Turkcell uygulamaları, pazarlama ve iş dünyasının en prestijli ödülleri arasında bulunan Loyalty Magazine Awards’da iki büyük ödüle layık görüldü
20.06.2019 00:00:00





Müşteri odağı ile geliştirdiği çözümlerle 11 farklı kategoride finale kalan Turkcell, Londra'da gerçekleştirilen ödül töreninde, oyunlaştırma kurgusuyla bugüne kadar toplamda 74 milyon hediyenin dağıtıldığı Sürpriz Nokta'yla Gamification (Oyunlaştırma) kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu. Turkcell'in gençlere özel uygulaması GNÇ içinde yer alan ve bugüne kadar 30 milyon kez kullanılan Çatlat oyunu da Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi'nde müşteri memnuniyeti alanında en başarılı proje seçildi. Londra'da düzenlenen gecede Turkcell adına ödülleri Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş ile Kurumsal İletişim Direktörü İsmail Özbayraktar aldı.
Turkcell'in başarılarının dünyanın önde gelen platformlarında takdir toplamasından dolayı mutluluk duyduğunu belirten Turkcell Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ömer Barbaros Yiş, "Küresel alanda müşteri memnuniyeti konusunda fark yaratan şirketlerin başında geliyoruz. Yenilikçi ve insan odaklı projelerimizle Loyalty Magazine Awards gibi pazarlama alanında dünyanın önde gelen organizasyonlarından birinde iki ödüle layık görülmek mutluluk verici. Günümüzde müşterilerimizin en önemli beklentisi kişiselleştirilmiş teklifler. Bunu da yapmanın yolu, müşterilerinizi en iyi şekilde tanımaktan geçiyor. Biz de Turkcell olarak dünyada veriyi en iyi okuyan ve analiz eden şirketlerin başında geliyoruz. Bu yeteneğimiz sayesinde en uygun çözümleri kendilerine sunuyoruz. Bizim için en önemli enerji kaynağı müşterilerimizin mutluluğu. Tüm Turkcell ailesi olarak onları daha fazla mutlu edece çözümler sunmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz" dedi.
EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.