logo
24 HAZİRAN 2026

Ülkemize ucuz tetikçilik mi yaptırılıyor?

09.12.2015 00:00:00
 
Bugün Ortadoğu'da restleşen Rusya ile ABD'dir. Rusya'yı karşısına almak istemeyen ABD, Türkiye'ye 

tetikçilik yaptırıyor.

Nasıl?

Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı bugün, PKK, diye bir 

derdimiz olmayacaktı.

IŞİD ve Nusra militanları ülkemizde tedavi olup sonra dönüp Müslüman katledemeyeceklerdi.

IŞİD militanları, ülkemize girip askerimizi (Nevşehir'de) katledemeyecekti.

Ülkemiz, IŞİD'da katılım yolu olmayacaktı.

Reyhanlı, Cilvegözü, Suruç, Ankara katliamları yaşanmayacaktı.

MİT tırları diye bir gündemimiz olmayacaktı.

Tuğrul Türkeş, "vallahi o tırlar, Türkmenlere gitmiyordu" diye, yemin etmeyecekti.

Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı bugün, Yunan hava 

kuvvetlerinde uçak sayısı "sıfır" olacaktı.

Dün (1915 ve 18'de) ülkemizi işgal eden Haçlı uçak ve donanmalarını bugün sözde dost kimliği ile 

ülkemizin hava, kara ve deniz sınırlarını kalbura çevirmeyecekti. 

Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı, bedeli şehit kanları 

olan bu toprakları Erdoğan, NATO toprağı, olarak adlandırmayacaktı.

Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı, Irak hükümeti, 

askerimizi (Musul'da) işgalci ilan etmeyecekti.

Gelelim Erdoğan ailesinin petrol mevzuna!

Putin'in petrol iddiası Erdoğan'ı gerdi. "İspat et, bu koltukta oturmam. Etmezsen, sende o koltukta 

oturma. İran'a da, bedeli ağır olur, dedik" çıkışları, AB, NATO ve ABD'nin gazıyla bir anda iki düşman 

daha kazandırdı ülkemize. 

Rusya, bazı görüntü ve belgeler yayınladı. İran yalanladı vs. Hepsini geçtik. Kadim dostları ABD çıkıp, 

dedi ki, "IŞİD, Türkiye üzerinden petrol satıyor."

İngiltere aynı mealde, "IŞİD, petrolünü Türkiye'ye satıyor" açıklamasını yaptı. ABD ve batı medyası bu 

iddiaları senelerdir yayınlıyor. 

Artı IŞİD petrolünün ülkemize girdiğine kimsenin itirazı yok; "Hayır, IŞİD petrolü Türkiye'ye girmedi" 

demiyor. 

Yani ortada bir gerçek var; IŞİD, Türkiye'deki petrol tacirlerine ve Türkiye üzerinden yabancı tacirlere 

ucuz petrol satıyor.

İtirazı olan var mı? Yok.

Bu gerek ortadayken IŞİD'dan petrol alan a kişisi, b kişisi olmuş benim için o kadar da önemli değil. 

Önemli olan bugün emperyalistlerin, Erdoğan ve hükümetin sözde ortak mücadele ettikleri IŞİD bu 

kadar alenen ve hem de ülkemiz üzerinde ticaret yapıyorsa bunun bir sorumlusu olması lazımdır. 

Kimdir o?

Yani Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı IŞİD petrolü, 

ülkemize ne girecekti, ne de çıkacaktı.

Sonuçta! Ortadoğu'da restleşen Erdoğan ve Putin değildir. Putin ve Obama'dır. Bize ucuz tetikçilik 

görevi verilmiş. Onu yapıyoruz.   

* * *

Al sana kadim dost

Askerimizi, AKP hükümeti Musul'a gönderiyor. Neden? Fırat'ın doğusuna geçemez, dedikleri Barzani 

militanlarını eğitmek için. 

Irak diyor ki, Türk askeri topraklarımıza izinsiz girmiştir. (Yani işgalcidir) BM'ye gideceğiz.

Hava sahamızı ihlal etti, diye düşürülen uçaktan sonra fiili işgalci konumuna düşen Erdoğan ve 

hükümet çıkış arıyor. Ama yandaş bulamıyor.

Ve kadim dostları devreye giriyor. Ne derse beğenirsiniz; "Türk askeri Irak'ta işgalcidir, mealinde, 

"Türkiye'nin, Irak topraklarına Irak hükümetinin rızası olmadan asker konuşlandırmasını 

desteklemediklerini" açıklıyor.

Eeee! Yıllardır size, Allah'ın hükmünü hatırlatıp, "Yahudi ve Hıristiyanları dost edinmeyin" demedik 

mi?
 
Akın Aydın / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.