Bugün Ortadoğu'da restleşen Rusya ile ABD'dir. Rusya'yı karşısına almak istemeyen ABD, Türkiye'ye
tetikçilik yaptırıyor.
Nasıl?
Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı bugün, PKK, diye bir
derdimiz olmayacaktı.
IŞİD ve Nusra militanları ülkemizde tedavi olup sonra dönüp Müslüman katledemeyeceklerdi.
IŞİD militanları, ülkemize girip askerimizi (Nevşehir'de) katledemeyecekti.
Ülkemiz, IŞİD'da katılım yolu olmayacaktı.
Reyhanlı, Cilvegözü, Suruç, Ankara katliamları yaşanmayacaktı.
MİT tırları diye bir gündemimiz olmayacaktı.
Tuğrul Türkeş, "vallahi o tırlar, Türkmenlere gitmiyordu" diye, yemin etmeyecekti.
Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı bugün, Yunan hava
kuvvetlerinde uçak sayısı "sıfır" olacaktı.
Dün (1915 ve 18'de) ülkemizi işgal eden Haçlı uçak ve donanmalarını bugün sözde dost kimliği ile
ülkemizin hava, kara ve deniz sınırlarını kalbura çevirmeyecekti.
Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı, bedeli şehit kanları
olan bu toprakları Erdoğan, NATO toprağı, olarak adlandırmayacaktı.
Eğer Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı, Irak hükümeti,
askerimizi (Musul'da) işgalci ilan etmeyecekti.
Gelelim Erdoğan ailesinin petrol mevzuna!
Putin'in petrol iddiası Erdoğan'ı gerdi. "İspat et, bu koltukta oturmam. Etmezsen, sende o koltukta
oturma. İran'a da, bedeli ağır olur, dedik" çıkışları, AB, NATO ve ABD'nin gazıyla bir anda iki düşman
daha kazandırdı ülkemize.
Rusya, bazı görüntü ve belgeler yayınladı. İran yalanladı vs. Hepsini geçtik. Kadim dostları ABD çıkıp,
dedi ki, "IŞİD, Türkiye üzerinden petrol satıyor."
İngiltere aynı mealde, "IŞİD, petrolünü Türkiye'ye satıyor" açıklamasını yaptı. ABD ve batı medyası bu
iddiaları senelerdir yayınlıyor.
Artı IŞİD petrolünün ülkemize girdiğine kimsenin itirazı yok; "Hayır, IŞİD petrolü Türkiye'ye girmedi"
demiyor.
Yani ortada bir gerçek var; IŞİD, Türkiye'deki petrol tacirlerine ve Türkiye üzerinden yabancı tacirlere
ucuz petrol satıyor.
İtirazı olan var mı? Yok.
Bu gerek ortadayken IŞİD'dan petrol alan a kişisi, b kişisi olmuş benim için o kadar da önemli değil.
Önemli olan bugün emperyalistlerin, Erdoğan ve hükümetin sözde ortak mücadele ettikleri IŞİD bu
kadar alenen ve hem de ülkemiz üzerinde ticaret yapıyorsa bunun bir sorumlusu olması lazımdır.
Kimdir o?
Yani Erdoğan ve AKP hükümetlerinin sınır hassasiyetleri bu denli kabarık olsaydı IŞİD petrolü,
ülkemize ne girecekti, ne de çıkacaktı.
Sonuçta! Ortadoğu'da restleşen Erdoğan ve Putin değildir. Putin ve Obama'dır. Bize ucuz tetikçilik
görevi verilmiş. Onu yapıyoruz.
* * *
Al sana kadim dost
Askerimizi, AKP hükümeti Musul'a gönderiyor. Neden? Fırat'ın doğusuna geçemez, dedikleri Barzani
militanlarını eğitmek için.
Irak diyor ki, Türk askeri topraklarımıza izinsiz girmiştir. (Yani işgalcidir) BM'ye gideceğiz.
Hava sahamızı ihlal etti, diye düşürülen uçaktan sonra fiili işgalci konumuna düşen Erdoğan ve
hükümet çıkış arıyor. Ama yandaş bulamıyor.
Ve kadim dostları devreye giriyor. Ne derse beğenirsiniz; "Türk askeri Irak'ta işgalcidir, mealinde,
"Türkiye'nin, Irak topraklarına Irak hükümetinin rızası olmadan asker konuşlandırmasını
desteklemediklerini" açıklıyor.
Eeee! Yıllardır size, Allah'ın hükmünü hatırlatıp, "Yahudi ve Hıristiyanları dost edinmeyin" demedik
mi?
Akın Aydın / diğer yazıları
- Selam olsun Kerbela şehitlerine ve şahitlerine / 24.06.2026
- G7 zirvesi ve Mandacılar / 22.06.2026
- Maarif modeli ve yeni anayasa / 21.06.2026
- BOP genişliyor mu? / 19.06.2026
- Kudüs, Şam ve Bursa / 18.06.2026
- Bu savaş bitmez, ta ki! / 17.06.2026
- Fakir değiliz, fakir bırakıldık / 15.06.2026
- ‘Alo adalet’ ve Arz-ı Mevut / 14.06.2026
- Dünya kupasında insanlık aşağılanıyor / 12.06.2026
- Devlet Bahçeli ile Bay Kemal’in üst aklı aynı / 11.06.2026
- G7 zirvesi ve Mandacılar / 22.06.2026
- Maarif modeli ve yeni anayasa / 21.06.2026
- BOP genişliyor mu? / 19.06.2026
- Kudüs, Şam ve Bursa / 18.06.2026
- Bu savaş bitmez, ta ki! / 17.06.2026
- Fakir değiliz, fakir bırakıldık / 15.06.2026
- ‘Alo adalet’ ve Arz-ı Mevut / 14.06.2026
- Dünya kupasında insanlık aşağılanıyor / 12.06.2026
- Devlet Bahçeli ile Bay Kemal’in üst aklı aynı / 11.06.2026

























































