10. kez en değerli marka seçildi
Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance'in dünyanın en değerli 300 telekomünikasyon markasını seçtiği 'Telecoms 300'listesinde Türk Telekom, 10. kez üst üste Türkiye'nin 'En Değerli Telekomünikasyon Markası' seçildi.
16.03.2018 00:00:00
Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance'in dünyanın en değerli 300 telekomünikasyon markasını seçtiği 'Telecoms 300'listesinde Türk Telekom, 10. kez üst üste Türkiye'nin 'En Değerli Telekomünikasyon Markası' seçildi. Türk Telekom CEO'su Dr. Paul Doany, konuya ilişkin şu açıklamada, "2017, Türk Telekom için bir anlamda 2016 yılında başlattığımız tek marka stratejimizden faydalanmaya başladığımız ve üzerine yeni odak alanları eklediğimiz bir 'yükseliş' yılıydı. Bu sayede Türk Telekom, 2017'de bir önceki yıla kıyasla 2.8 milyon net abone kazanımı ile 2008'deki halka arzdan bu yana rekor düzeyde büyüme kaydetti. Başarılı finansal ve operasyonel performansımızın, uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından da tanınması son derece sevindirici" dedi. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.