logo
24 HAZİRAN 2026

Ağlanacak hale sevinilir mi?

06.11.2015 00:00:00
Hepimizin malumu 1 Kasım seçimleri AKP'nin tek başına iktidarı ile sonuçlandı. Elbette halkın iradesi tezahür etti ve halk, celladını tercih etti. Buna bir şey diyemeyiz. Ancak acı olan, bu partiyi tercih edenlerin acınası halleri. Sanki bir zafer kazanmışçasına sevinenler ülkeyi bu hale getirenleri tekrar iktidar etti. Çevremde sakallı cübbelisinden tutun da halkın her kesiminden sevinenleri görmek mümkün.Ben bir Müslüman Türk evladı olarak açık söylemek gerekirse bu sonuçları beklemiyordum. Kendi halimden ziyade bu partiyi tekrar iktidar edenlerin adına üzüldüm diyebilirim. Milletin, geleceğini teslim ettiği anlayış eğer bu ise çok üzülmek tam yeridir. Nedeni ise seçimler öncesi çok konuşuldu ancak belli ki millet tam anlamamış tekrar anlatalım.Bitmiş bir ekonomi; bitiren AKP seçilen yine AKP.Bitmiş bir dış siyaset; bitiren AKP seçilen yine AKP.Dost hiçbir ülke kalmamış, sözde İslam adına gelen AKP, faize helal diyen yine AKP.Öldürülen milyonlarca Müslümanı, yıkılan yuvaları, denizlerden çıkan bebek cesetlerini görmeyen Türk halkı kurtarıcı olarak maalesef AKP'yi gördü.Elbette aynı gemideyiz, seçilen siyasetçilerin güzel icraatler yapması hepimizin menfaatinedir, bunu kabul ediyorum, ancak bu ancak bağımsız siyaset erbabının yapabileceği bir iştir. Dışarıdan yönetilen siyasetçiler ancak yönetildikleri kadar görev icra edebilirler.Seçimler öncesi adeta nefesimiz tükenene kadar madenlerimizden, bu değerlerimizi milletçe kullanıp milli bir siyasetle insanca yaşamayı anlatmıştık. Hiçbir itirazı olmayanlar karanlık perdenin ardına geçince karanlığa oy attılar. Elbette bundan sonra gelişecek olaylardan, ihanetlerden bu millet sorumludur. Seçimlere sevinen esnaf bitmiş, faize-borca batmış, ümidi kalmamış ama yine de seviniyor. Kiracı kirasını ödeyemiyor ancak seviniyor. İşçi açlık sınırının altında sürünüyor ancak seviniyor. Sürünmeye de devam edecek bu belli.Bu sistem içerisinde başka bir çözüm yoktur. Elbette seçimi kazanan CHP ya da MHP olsaydı sonuç aynı olacaktı. Tas aynı hamam aynı, kaybedilen zaman ve acı olan milletin firasetsizliği. Hayırlı olmayacağını düşündüğüm için bu iktidara hayırlı olsun demiyorum. Cenab-ı Hak tez zamanda milletimize basiretler ihsan etsin.
 
H. İbrahim TALAY / diğer yazıları
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2026

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.