Ahşap oymacılığı sanatını yaşatmaya çalışıyor
Erzurum'da el sanatları ile uğraşan Canip Cihangir, küçük yaşta başlayan el sanatlarına olan sevgisini okul yıllarında da devam ettirmiş. Üniversite sınavlarına girerek Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesinden mezun olan Cihangir, özellikle ahşap oymacılığı ile ilgileniyor






Kişilerin kahvehanelere gidip oralarda vakitlerini boşa harcayacaklarına bu tür yerlere gelerek hem sanat hem de kollarına takacakları altından bir meslek edinmesini istediğini söyleyen Cihangir, 'Türk ve İslam kültürlerimize uygun sanatları geliştirmeye çalışıyoruz. Bizlerle çalışmak isteyen kursiyerler olursa onların çalışmalarına uygun onların hoşça vakit geçirebilecekleri alet ve malzemelerimiz bulunmaktadır. Yeter ki zamanlarını boşa harcamasınlar. Bizden sonra bayrağı birilerinin taşıması lazım. Bu tür kişileri atölyelerimize bekliyoruz. Bizim kültürümüzü bizden sonraki nesillere aktaracak kişilere çok ihtiyacımız var. Duyarsızlıktan dolayı da benim bir şikayetim var, insanlar boş boş şurada burada gezeceklerine bu tür sanatla uğraşan yerlere gitsinler veya bize gelsinler onlara yardımcı olalım' diye konuştu.İHA













































































