Aile hekimleri Bakanlığa tepkili
Aile hekimlerinin yeni Aile Hekimleri Ödeme ve Sözleşme Yönetmeliği’ne karşı 3 günlük iş bırakma eylemi kapsamında açıklama yapan Osmaniye Aile Hekimleri Derneği Başkan Vekili Yıldırım, "Bakanlık yönetmeliğin iyi olduğuna dair açıklamalar yaparak halkımızı kandırıyor” dedi
Haber Merkezi





'Meslek güvencesi ortadan kaldırılıyor'
"Yeni yönetmelik, hekimlerin bilimsel ve özgür meslek anlayışını hiçe saymaktadır. Hastanın sağlık durumunu, formüller ve hesaplamalarla belirlemeye çalışmak, hekimlerin hastaya özel tedavi uygulamasını engelleyecektir" ifadelerini kullanan Yıldırım, "Bu tür formülsel kısıtlamalar konulması mesleki onurumuza yapılan bir saldırıdır. Hastaya ihtiyacı olan ilacı yazmamız engelleniyor, hastaneye sevk etmemiz engelleniyor. Hedef puanlar ortaya atılarak aile hekimlerinin yarısı sözleşme fesih riskiyle karşı karşıya bırakılıyor ve mesleki güvencemiz ortadan kaldırılıyor. Zulüm yönetmeliği yüzünden istifa edecek meslektaşlarımız var. Aile hekimlerine salgınları önle, kanserleri yok et, engelleri ortadan kaldır deniyor. Dünyanın bile çözemediği sorunlar, bizlere yükleniyor. Bırakın mesleğimizi yapalım" dedi.











































































