Alkollü sürücü 'çok mu içmişim'' diye polise sordu
Aksaray'da ters yoldan giderken karşısından gelen otomobille kafa kafaya çarpışan ehliyetsiz sürücü 2.44 promil alkollü çıkınca, 'Çok mu içmişim'' diye polis memuruna sordu. Ayakta durmakta güçlük çeken sürücüye 'Biraz fazla içmişsin' diyen polis memuruna sürücü, 'İçerim ben' diye cevap verdi. Alkollü sürücü ve polis memurunun ilginç diyaloğu böyle yansıdı kameralara





Ehliyetine daha önce alkolden el konulmuş
Olay yerine gelen polis ekipleri kaza yerinde bulunan ve ayakta durmakta güçlük çeken hafif ticari aracın sürücüsüne alkol testi yaptı. Polis aracının başında yapılan alkol testinde polis memuru sürücüye 2.44 promil alkollü çıktığını söyledi. Bunun üzerine sürücü, 'Çok mu içmişim'' diye polis memuruna sorarken, polis memuru ise, 'Biraz fazla içmişsin' diyerek cevap verdi. 'İçerim ben' diye konuşan sürücüye polis memurunun ehliyet olup olmadığını sorması üzerine, 'Ehliyet yok ki zaten bende' dedi.
'Sen benim hakkımda çekemezsin'
Yapılan işlemlerin ardından sağlık kontrolünden geçirilmek üzere hastaneye götürülmek istenen alkollü sürücü kedini görüntülemek isteyen basın mensuplarına küfür ve hakaret etti. Polis memurlarına zor anlar yaşatan alkollü sürücü güçlükle araca bindirildi. Kazada yaralanan ve hastaneye kaldırılan diğer sürücünün ise sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. Polis ekipleri alkollü sürücüye alkollü araç kullanmaktan 2 bin 698 TL, ehliyeti olmadığı için 2698 TL ve araç kullandırmaktan araç sahibine 2 bin 698 TL olmak üzere toplam 8 bin 94 TL para cezası kesti. Ehliyetine 5 yıl süreyle yeniden el konulan alkollü sürücünün aracıda polis ekiplerince bağlanarak otoparka çektirildi.
İHA














































































