Antalya'da turist taşıyan araçlara 'sıkı' denetim
Antalya'ya gelen tatilcilerin transferini sağlayan acentelere yönelik denetimler sıklaştırıldı. Acentelere ait araçların yanı sıra korsan faaliyetlerin de sorgulandığı denetimlerde, misafirlerin güvenli bir turizm geçirmesi hedefleniyor
İhlas Haber Ajansı





'10 liralık bir işi 5 liraya yapıyorlar'
Denetimlerin önemine vurgu yapan Türkiye Seyahat Acenteları Birliği (TÜRSAB) Akdeniz Bölge Temsil Kurulu Başkanı Rıza Perçin, turizmin sürdürülebilir olması için güvenin olması gerektiğinin altını çizdi.Daha önceki yıllarda kaçak taşımacılığın yüzde 50'ye kadar çıktığına işaret eden Perçin, denetimlerle birlikte kaçak taşımacılığın önüne geçebildiklerini ifade ederek, 'Bu bölgeye örneğin seyahat acente belgesi olmayanı almıyorlar. Çoğu şeyi kayıt altına alamıyorduk. Şu anda korsan taşımacılık bayağı bitti. Çünkü havalimanı nizamiyesinden seyahat belgesi olmayan kimseyi içeri alınmıyor. Personelimiz yettiği sürece denetimleri gerçekleştiriyoruz. Denetimlerde yolcu sayısı ve araçta bulunanların kimliklerine de dikkat ediyoruz. Kayıt altına alıyoruz. Herkesin seyahat acente belgesi olması lazım. Seyahat acente belgesi olan arkadaşlar zaten bu turizm hareketini gerçekleştiriyorlar. Vergilerini de veriyorlar. Ama kaçak olduğu zaman 10 liralık bir işi 5 liraya yapıyorlar. Böyle olunca mağduriyetler doğuyor' dedi.











































































