Avusturya ve Türkiye'den Kış Turizmi Zirvesi
Uludağ ilk kez farklı bir zirveye ev sahipliği yaptı. Avusturya Ticaret Ofisi tarafından Uludağ’a davet edilen Avusturyalı firmalar ile Türkiye’nin farklı yerlerinden yaklaşık 60 belediye ve kayak merkezi yöneticisinin bir araya geldiği zirvede, kayak merkezlerinin geleceği, yaz turizminin nasıl canlandırılabileceği konuşuldu





Türkiye'de olan başka yerde yok
Sektörel zirvenin önemli bir amacı da kayak merkezlerindeki yaz turizminin de canlandırılmasıydı. Bu konuda Avusturya'nın mevcut durumu hakkında sunum yapan Avusturyalı Input firması yetkilisi Johannes Triebnik, Türkiye'nin zengin bir geleneğe, kültüre sahip olduğunu ama en önemlisi de birçok yerde bulunmayan doğal zenginliğe sahip olduğunu anlattı. Bu potansiyelin kullanılması gerektiğini belirten Triebnik, Türkiye'deki tesislerin yaz turizmine de geçebilmesi için otantik ve eşsiz deneyimler sunması gerektiğini söyledi. Avusturya'nın yaz turizmi yatırımlarına 20 yıl önce başladığını belirten Triebnik, teleferiklerin çok önemli olduğunu, Avusturya'da 2900 teleferik bulunduğunu ve bu tesislerin kışın olduğu gibi yazın da çalışması gerektiğini vurguladı. EKONOMİ SERVİSİ














































































