Boğaziçi Üniversitesi'nde diploma coşkusu
Boğaziçi Üniversitesinde 2019-2020 dönemini başarıyla tamamlayan 1871’i lisans olmak üzere toplam 2 bin 668 mezun diplomalarını aldı.





Rektörden önemli mesajlar
Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mehmed Özkan, törende yaptığı konuşmada yeni mezunlara 'yolunuz ve bahtınız açık olsun' dileklerini iletti. Rektör Prof. Dr. Özkan, şunları söyledi: "Bilgi dolu, enerji dolu başarılı gençler olarak geldiğiniz bu seçkin kurumdan, daha olgun, daha bilgili, özgüveni yüksek birer Boğaziçili olarak ayrılacaksınız aramızdan. Gittiğiniz her yerde, içinde yer aldığınız her ortamda farklı olacaksınız, fark yaratacaksınız."
Üniversite birincisi yine Elektrik-Elektronik'ten
Elektrik-Elektronik Mühendisliği ve Fizik Bölümü'nü çift ana dal birincilik derecesiyle bitiren ve aynı zamanda Mühendislik Fakültesi'nden de birincilik derecesiyle mezun olan Gamze İslamoğlu ise 153. Mezuniyet Töreni'nde öğrenciler adına bir konuşma yaptı. İslamoğlu, "Burada okurken dünyaca tanınmış iki üniversitede staj yapma imkânım oldu. Söyleyebilirim ki onlardan hiçbir eksiğimiz yok, hatta fazlamız var. Akademik anlamda dünya standartlarında bir eğitimi hem ücretsiz hem de kendi ülkemizde alabiliyoruz. Fakat bunun yanında buradaki dayanışma, kardeşlik ve çeşitlilik bizim en büyük artılarımız" dedi. HABER MERKEZİ















































































