Çağrı merkezleri rekor kırdı
Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıktı
04.12.2021 16:27:00





Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye'de de kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıktı. Bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech verilerine göre, kasım ayında rekor kırılarak 26 milyon çağrı alındı, 50 milyon dakikanın üzerinde görüşme yapıldı. 17 binden fazla müşteri temsilcisinden elde edilen verilere göre elde edilen veriler şöyle: "Toplam çağrı adedinde geçen yıla göre yüzde 18 artış oldu. "Muhteşem Cuma", "Efsane Cuma", "Şanslı Cuma" gibi farklı isimlerle tanımlanan alışveriş haftasında ise geçen seneye göre yüzde 67 daha fazla çağrı alındı. En fazla çağrı alan sektör, toplam aramaların yüzde 31'inin yapıldığı teknoloji oldu. Bunu yüzde 12,5 ile taşımacılık, yüzde 11 ile perakende ve yüzde 5 ile ticaret izledi. Çağrı merkezlerinin en çok arandığı gün geçen yıl olduğu gibi bu yıl da salı olurken, en az çağrı ise pazartesi günleri geldi. En çok çağrı 10-11 saatleri arasında alınırken, sabaha karşı 4-5 saatleri ise çağrı merkezleri için günün en sakin zaman dilimi oldu."
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.