DEM Parti SDG için yürüdü
Mardin'in Nusaybin ilçesinde yaşanan alçak olay ülke gündemine oturdu
20.01.2026 20:41:00
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Mardin'in Nusaybin ilçesinde yaşanan alçak olay ülke gündemine oturdu.
DEM Parti'nin Suriye'deki son gelişmeleri protesto etmek amacıyla düzenlediği grup toplantısının ardından bir grup gösterici, polis barikatlarını aşarak Türkiye-Suriye sınır hattına yöneldi.
Göstericilerden bazıları sınırdaki Türk bayrağını direğinden indirdi.
İçişleri Bakanı kınadı
Bakan Yerlikaya sosyal medya hesabında şu cümleleri kullandı:
Nusaybin–Kamışlı sınır hattında şanlı bayrağımıza yönelik YPG terör örgütü yandaşları tarafından gerçekleştirilen saldırıyı lanetliyoruz.
Bu alçak provokasyon, milletimizin birlik ve beraberliğini hedef alan, Terörsüz Türkiye yürüyüşümüzü sekteye uğratma çabasından başka bir şey değildir.
Bu provokatörler aklından çıkarmasın. Ay yıldızlı bayrağımız, şehitlerimizin emaneti, milletimizin namusudur. Bayrağımız için milletimizin her bir ferdi şehadete yürümekten asla geri durmaz.
Bayrağımıza uzanan her kirli el, tarih boyunca hak ettiği cezayı bulmuştur ve her daim bulacaktır. Bundan da kimsenin şüphesi olmasın!
Kardeşliğimize pusu kuranlara karşı en büyük cevabımız; daha fazla kenetlenmek, Büyük ve Güçlü Türkiye'yi inşa etmek için canla başla çalışmaktır
DEM Parti'nin Suriye'deki son gelişmeleri protesto etmek amacıyla düzenlediği grup toplantısının ardından bir grup gösterici, polis barikatlarını aşarak Türkiye-Suriye sınır hattına yöneldi.
Göstericilerden bazıları sınırdaki Türk bayrağını direğinden indirdi.
İçişleri Bakanı kınadı
Bakan Yerlikaya sosyal medya hesabında şu cümleleri kullandı:
Nusaybin–Kamışlı sınır hattında şanlı bayrağımıza yönelik YPG terör örgütü yandaşları tarafından gerçekleştirilen saldırıyı lanetliyoruz.
Bu alçak provokasyon, milletimizin birlik ve beraberliğini hedef alan, Terörsüz Türkiye yürüyüşümüzü sekteye uğratma çabasından başka bir şey değildir.
Bu provokatörler aklından çıkarmasın. Ay yıldızlı bayrağımız, şehitlerimizin emaneti, milletimizin namusudur. Bayrağımız için milletimizin her bir ferdi şehadete yürümekten asla geri durmaz.
Bayrağımıza uzanan her kirli el, tarih boyunca hak ettiği cezayı bulmuştur ve her daim bulacaktır. Bundan da kimsenin şüphesi olmasın!
Kardeşliğimize pusu kuranlara karşı en büyük cevabımız; daha fazla kenetlenmek, Büyük ve Güçlü Türkiye'yi inşa etmek için canla başla çalışmaktır














































































