Diyetisyen Fatma Özdemir: Önemli olan sağlıklı şekilde zayıflamak
Yeni açtığı merkezinde danışanlarına hizmet vermeye başlayan Diyetisyen Fatma Özdemir, "Önemli olan zayıflamak değil, sağlıklı zayıflamak" diyerek danışanlarına kişiye özel programlarla sağlıklı zayıflama hizmeti veriyor.
Mustafa Topsakal





Çalışlar Caddesi'nde nezih ve yeni nesil kliniğini açan Fonksiyonel Tıp Diyetisyeni Fatma Özdemir, "Zayıf ve sağlıklı nesillerin huzurlu bir yaşam sürmesi için mücadele veriyorum. İşimi çok seviyorum. Her danışanımı kendim gibi görerek bilgilerimi aktarıp, diyet programını ona göre uyguluyorum. Danışanlarımın sağlıklı beslenme düzeniyle kilo vererek yüzlerinin güldüğünü görünce ben de mutlu oluyorum" dedi.
Özdemir, "Danışanlarımın fazla kilosundan kurtulmaları için özverili bir program uyguluyorum. Şartlara göre on-line, şartlara göre yüz yüze takip gerçekleştiriyorum. Birçok danışanımı almış olduğum Fonksiyonel Tıp eğitimim ile hedeflere aç bırakmadan kolay ve rahat şekilde ulaştırıyorum." diye konuştu.
17 sertifikalı diyetisyen
Diyetisyen Fatma Özdemir'in, Hastalıkta Beslenme, Sporcu Beslenmesi, Hamile Beslenmesi, Çocuk Beslenmesi, Psikodiyet, Diyabette Beslenme, Kadın Hastalıklarında Beslenme, Kanserde Beslenme Eğitimi, Mindfuleating Beslenme alanlarında 17 farklı sertifikası var.

İyi derecede İngilizce bilen Özdemir, yurt dışından gelen danışanlarına da hizmet veriyor.
Özdemir,"Önemli olan zayıflamak değil, sağlıklı zayıflamak. Bu nedenle uzman bir diyetisyen program ile daha sağlıklı ve aç kalmadan zayıflamak isteyenleri kliniğimize bekliyoruz" dedi.










































































