logo
02 KASIM 2025


Dizel mazda6, Türkiye'de!

Mazda'nın şu an Türkiye'de satışı devam eden KODO-Hareketin Ruhu tasarım konsepti ile dikkat çeken popüler modeli Mazda6'nın dizel versiyonu Türkiye'de satışa sunuluyor.

21.03.2016 00:00:00
Mazda Türkiye'nin Satış ve Bayi Operasyonları Direktörü Mert Güçlüer, "Mazda6, markamızın prestij ürünü olarak tüm pazarlarda sağlam bir yere sahip. Ülkemizde efsane olmuş 626 DNA'larının 21. Yüzyıl yorumu olan Mazda6 modelimizin dizelinin gelmesi ile model serisini tamamladık. Müşterilerimizin daha yüksek performans isteği ve dizel seçeneklerin her sınıfta aranması bizleri Mazda6 nın model serisini Türkiye'ye getirmek için teşvik etti. Mazda 6 dizel seçeneklerine alışılmışa meydan okuyan kombinasyonu ile şehirden kaçmak isteyen aktif aileler için 4x4 SW seçeneğini de ekledik"  dedi.
Mazda6 Dizel, Türkiye'de Sedan ve 4x4 özelliğine sahip Station Wagon versiyonları ile yer alıyor.  Mazda6 Dizel versiyonu Mazda6 benzinli versiyonunda yer alan Power paketinin üzerinde  Power Sense donanım seviyesinde. Bu özellikleri arasında en önemlileri, Mazda Radar Hız Kontrol Sistemi (MRCC) ve Akıllı Fren Desteği (SBS), sunroof, arka koltuk ısıtma ve direksiyonda vites kulakçıkları donanımları bulunuyor.
Mazda6 SKY-D Sedan otomatik vites modelimizi 238.150 TL (İkiYüzOtuzSekizBinYüzElliTürkLirası) 'den ve Mazda6 SW SKY-D 4X4 otomatik vites modelimiz ise 249.150 TL (İkiYüzKırkDokuzBinYüzElliTürkLirası)' den başlayan fiyatlar ile satışa sunuluyor.
Mazda Radar Hız Sabitleme Kontrolü
Değişiklik gösteren trafik koşulları, sürücüler için özellikle uzun mesafelerde ve sürelerde stresli ve yorucu olabilir. Mazda6 ile Avrupa'da görücüye çıkan Mazda Radar Hız Sabitleme Kontrolü (MRCC) ile bu durum söz konusu değildir. Sistem, öndeki araçları izlemek ve hız ? frenleri gerekli olduğunda otomatik olarak kontrol ederek güvenli bir takip mesafesi sürdürmek için ön ızgarada yer alan bir radar sensörü kullanır.
Sürücü, dört mesafe seçeneğinden birini seçebilir ve bu seçenekler, örneğin akışkan bir otoyol kalabalıklaşması ve takip mesafesi önemli ölçüde azalması gibi değişen trafik akımlarına esnek bir şekilde uyum göstermeyi sağlar. MRCC, 30 km/s hızından 200 km/s hıza kadar olan aralıkta çalışır ve araç 20 km/s'den daha düşük bir hızda hareket ediyorsa kapanır. Yani, yüksek hızlı bir otoyolda kullanılabilir; gerekli hızı otomatik olarak ayarlar ve daha sonra dik virajlı çıkış rampasında yavaşlar ve bir sonraki yolda hızlanan bir aracı takip ederek çalışır.
MRCC, en fazla 140 metre uzaklığındaki araçları tespit eder ve radar tabanlı bir sistem olarak yağmur, karanlık ve parlak güneş ışığı durumlarında da çalışmasını devam ettirebilir.
Akıllı Fren Desteği
EuroNCAP'e göre, yol kazalarının %90'ı dikkati bozulan veya dikkat göstermeyen sürücülerden kaynaklanmaktadır. Ancak, özerk acil durum frenleme sistemlerine sahip olan araçlar %27 daha az kaza oranına sahiptir; böylelikle yaralanmalar önemli ölçüde azaltılır. EuroNCAP'in 2014 yılında bu sistemlere dair araç güvenliği değerlendirmelerini değerlendirmelerine katmasının nedeni budur. Akıllı Fren Desteği (SBS) ve Akıllı Şehir İçi Fren Desteği (SCBS) kombinasyonu ile birlikte, yeni Mazda6 şimdiden geleceğe hazır.
SBS, çarpışmaları önlemeye veya en azından öndeki araçla arka taraftan çarpışmanın şiddetini azaltmaya yardımcı olur. Yukarıda açıklanan MRCC gibi, SBS de öndeki araçları 140 metreye kadar bir aralıkta izlemek için ön ızgarada bulunan radar sensörünü kullanır.
Hız ve mesafeye dayalı olarak diğer araçları "yakalama" zamanını hesaplayan bir özellik olan Mesafe Tanıma Destek Sistemi (DRSS) hız sayacının yanında bulunan olası çarpışmalarda sürücüleri uyaran 3.5 inçlik ekranı kullanarak SBS ile birlikte çalışır.
DRSS sisteminin bir kazanın kaçınılmaz olmasını belirlemesi durumunda, SBS frenleri önceden doldurur ve sürücünün herhangi bir engelleyici eylemde bulunmaması ve tehlikenin devam etmesi ile frenleri otomatik olarak uygular. Aksi takdirde, ön dolum iptal edilir.15 ? 145 km/s hızları arasında aktif olan SBS, yüksek hızlarda bile öndeki araca arkadan çarpmayı önlemeye veya çarpmanın şiddetini azaltmaya yardımcı olur.
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.
Yorumlarınızı paylaşın

--
İşte fiyatı en çok artan ve azalan ürünler
Zam şampiyonu kadın kabanı
Büyük felaket kapıda
Hiç buz kalmayabilir
İngiltere şokta
Trendeki bıçaklı saldırıda 9'u ağır 10 kişi yaralandı
Orta Doğu'da asıl tehdit: İsrail
Lübnan'a yeniden saldırmak için bahane arayışında
Tehdit altındayız...
Kartal'da binanın kolonlarında çatlaklar oluştu: Bina tahliye edildi
Kızılcık şerbeti yerine sıfır çektiler
Rams Park’ta gol yok: Galatasaray 0-0 Trabzonspor
İşte trafiğe kapanacak caddeler ve sokaklar
İstanbul'da yollar Pazar günü koşucuların olacak
'İstanbul'da fetret devrine razı değiliz'
DEM'in İmralı heyeti ile ne görüştü?
İTO'ya göre yılık enflasyon yüzde 40.84
En yüksek artış giyim ve ayakkabı grubunda
Thodex'in kurucusu cezaevinde ölü bulundu
Savcılık soruşturma başlattı
Yerin altında da yolsuzluk
İzin almadan bir çok yerde üretim yapmışlar
Eylülde rekor kırdılar
Faiz lobisi kâra doymuyor
Tarım arazileri de buna dahil
Maduro: ABD doğal kaynaklarımızı yağmalamanın peşinde
BTP'nin 'Geleceği Savunmak' programları ses getirdi
Yasa dışı bahis, şans oyunları ve kumarla mücadeleye ilişkin eylem planı Resmi Gazete'de
Gebze'de çöken binanın bölgesiyle alakalı yol haritası
"16 bina, 27 iş yeri, 72 ayrı bağımsız birim tahliye edildi"
İşte fiyatı en çok artan ve azalan ürünler
Zam şampiyonu kadın kabanı
Büyük felaket kapıda
Hiç buz kalmayabilir
İngiltere şokta
Trendeki bıçaklı saldırıda 9'u ağır 10 kişi yaralandı
Orta Doğu'da asıl tehdit: İsrail
Lübnan'a yeniden saldırmak için bahane arayışında
Tehdit altındayız...
Kartal'da binanın kolonlarında çatlaklar oluştu: Bina tahliye edildi
Kızılcık şerbeti yerine sıfır çektiler
Rams Park’ta gol yok: Galatasaray 0-0 Trabzonspor
İşte trafiğe kapanacak caddeler ve sokaklar
İstanbul'da yollar Pazar günü koşucuların olacak
'İstanbul'da fetret devrine razı değiliz'
DEM'in İmralı heyeti ile ne görüştü?
İTO'ya göre yılık enflasyon yüzde 40.84
En yüksek artış giyim ve ayakkabı grubunda
Thodex'in kurucusu cezaevinde ölü bulundu
Savcılık soruşturma başlattı
Yerin altında da yolsuzluk
İzin almadan bir çok yerde üretim yapmışlar
Eylülde rekor kırdılar
Faiz lobisi kâra doymuyor
Tarım arazileri de buna dahil
Maduro: ABD doğal kaynaklarımızı yağmalamanın peşinde
BTP'nin 'Geleceği Savunmak' programları ses getirdi
Yasa dışı bahis, şans oyunları ve kumarla mücadeleye ilişkin eylem planı Resmi Gazete'de
Gebze'de çöken binanın bölgesiyle alakalı yol haritası
"16 bina, 27 iş yeri, 72 ayrı bağımsız birim tahliye edildi"
logo

Beşyol Mah. 502. Sok. No: 6/1
Küçükçekmece / İstanbul

Telefon: (212) 624 09 99
E-posta: internet@yenimesaj.com.tr gundogdu@yenimesaj.com.tr


WhatsApp iletişim: (542) 289 52 85


Tüm hakları Yeni Mesaj adına saklıdır: ©1996-2025

Yazılı izin alınmaksızın site içeriğinin fiziki veya elektronik ortamda kopyalanması, çoğaltılması, dağıtılması veya yeniden yayınlanması aksi belirtilmediği sürece yasal yükümlülük altına sokabilir. Daha fazla bilgi almak için telefon veya eposta ile irtibata geçilebilir. Yeni Mesaj Gazetesi'nde yer alan köşe yazıları sebebi ile ortaya çıkabilecek herhangi bir hukuksal, ekonomik, etik sorumluluk ilgili köşe yazarına ait olup Yeni Mesaj Gazetesi herhangi bir yükümlülük kabul etmez. Sözleşmesiz yazar, muhabir ve temsilcilere telif ödemesi yapılmaz.