Doktora yumruk attı, ardından bıçak çekti
İzmir'de Sağlık Bilimleri Üniversitesi İzmir Tepecik Eğitim ve Araştırma Hastanesi Beyin ve Sinir Cerrahisi Servisi'ne eşiyle birlikte bebeğini getiren şahıs, iddiaya göre doktora bağırıp hakaretler savurduktan sonra önce yumruk attı, ardından bıçak çekti. Şüpheli olay sonrası kaçarken, doktor saldırgandan şikayetçi oldu





Korku dolu anları anlattı
Yaşadığı korku dolu anları anlatan Asistan Doktor Emre A., 'Hastanın odamın kapısını yumruklaması üzerine kapıyı açtım ve 'Ne oluyor'' dedim. S.K., 'Çocuğuma siz mi bakıyorsunuz'' diye yüksek bir ses tonuyla konuşmaya başladı. Ben ise, 'Evet, bebeğinizin filmini gördüm. Notunu kapatacağım' demem üzerine 'Sen benimle böyle konuşmazsın' deyip bağırdı ve küfürler etti. Ben de odamın kapısını kapatıp içeriye girdim. Tekrardan odamın kapısını yumruklamaya başlayınca kapıyı açtım ve 'Ne diyorsun sen'' dediğimde S.K. yüzüme yumruk attı. Aramızda çıkan arbede esnasında da bıçak çekti. Buradaki insanlar araya girdi. Ben de olay büyümesin diye yoğun bakım tarafına geçtim' dedi.
Polis, olay yerinden kaçan şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.












































































