Dünya yaşlanmamak için servet harcıyor
KPMG'nin 'Küresel Tatil ve Eğlence Sektörü 2019 Araştırması'na göre 2015-2017 yılları arasında 4.2 trilyon dolarlık bir hacme ulaşan sağlıklı yaşam ekonomisinde en büyük harcama kalemini kişisel bakım, güzellik ve yaşlanma karşıtı ürünler oluşturuyor
19.05.2019 00:00:00





KPMG'nin 'Küresel Tatil ve Eğlence Sektörü 2019 Araştırması'na göre 2015-2017 yılları arasında 4.2 trilyon dolarlık bir hacme ulaşan sağlıklı yaşam ekonomisinde en büyük harcama kalemini kişisel bakım, güzellik ve yaşlanma karşıtı ürünler oluşturuyor.
Global Wellness Institute'un 2018 araştırmasına göre küresel sağlıklı yaşam ekonomisinde en büyük harcama kalemini 1 trilyon 83 milyar dolarla kişisel bakım, güzellik ve yaşlanma karşıtı ürünler oluşturuyor. Bakım ürünlerini 702 milyar dolarla sağlıklı gıda, beslenme ve kilo verdirme ürünleri takip ediyor, üçüncü sıradaysa 639 milyar dolarla sağlık turizmi geliyor. Araştırmaya göre sağlıklı yaşam ekonomisini oluşturan 3 kalem şöyle sıralanıyor:
• Kişisel bakım, güzellik ve yaşlanma karşıtı ürünler: 1,083 trilyon dolar
• Sağlıklı gıda, beslenme ve kilo verdirme ürünleri: 702 milyar dolar
• Sağlık turizmi: 639 milyar dolar. AHMET SAFA TERZİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.