Düzce'de "Tıbbi Aromatik Bitki Yetiştiriciliği hayat buluyor"
Düzce Belediyesi; Düzce Üniversitesi, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ve DTSO'nun işbirliğinde hazırlanan ve Formlife ile Beltur A.Ş.'nin iştirakçi olduğu Tarımsal Kalkınma Merkezi Projesi hayata geçiriliyor






Düzce Belediyesi; Düzce Üniversitesi, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ve DTSO'nun işbirliğinde hazırlanan ve Formlife ile Beltur A.Ş.'nin iştirakçi olduğu Tarımsal Kalkınma Merkezi Projesi, SOGEP hibe desteği programı kapsamında faaliyetlerine başladı.

Daha sonra topraksız üretim yapılacak sera alanı ile proje içeriğinde yer alan işleme tesisinin kurulması için gerekli yapı ve alanların tadilat işleri yürütülecek. İhale süreçlerinin tamamlanmasının ardından 2021 bahar ayları sürecinde alanda ekim ve dikim faaliyetleri başlayacak. Ekim dikim faaliyetleri yanı sıra aynı alanda kurutma, distilasyon cihazları ile nihai ürün elde etmek üzere yatırımlar da eş zamanlı olarak yapılacak.
Düzce'de dezavantajlı gruplara yönelik geliştirilen proje sayesinde Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü'nün büyük önem verdiği; hem istihdam oluşturulması hem de katma değeri yüksek ürünlerin Düzce'de yetiştirilmesi ve kazanca dönüştürülmesi sağlanacak.














































































