Edirne'de tır kuyruğunda iftar telaşı
Edirne'de Hamzabeyli Sınır Kapısı'nda yüklerini götürmek için bekleyen tır sürücülerinin oluşturduğu kuyruk kilometrelerce uzadı. Günlerce sıranın kendilerine gelmesini bekleyen tır sürücüleri, ailelerinden uzakta oruçlarını açtı





'Şükürler olsun orucumuzu açtık'
Kocaeli'nden Almanya'ya yük götüren Murat Çetin Ramazanın ilk gününde orucunu 30 kilometrelik kuyrukta açtıklarını vurgulayarak, 'Şükürler olsun bu Ramazanı da gördük sağ salim. Biz yine yollardayız, bizim de mesleğimiz bu. Mutluyuz yani yaptığımız işi de seviyoruz. Biz bir aile gibiyiz önümüzdeki araba, arkamızdaki araba ile hep beraber bir araya geliyoruz. Herkes sandığında ne varsa biri çorba yapıyor, birisi yemeği yapıyor, birisi de çayı yapıyor. Dün akşam saat 9'dan beri buradayız. Hamzabeyli'nde 30 kilometrelik sıraya girdik. Şükürler olsun Ramazanın ilk gününde iftarımızı da burada açmak nasip oldu. Aslında daha güzel bir şeyler yapabilirdik ama sırada olduğumuz için çok fazla uğraşamadık. Orucumuzu açtık Ali arkadaşımla beraber. Ben de Kocaeli'nde yükü aldım Almanya'ya gidiyorum. Ailemizden uzağız ve bizi en çok üzen, yoran sadece o oluyor. Ailemizin rızkı için yola çıkıyoruz, alıştık artık. Tek başına burada kuzuda kessek yenmiyor ve onun için arkadaşlarla bir araya gelip yiyoruz. Bütün ülkemizin Ramazanı mübarek olsun. Ramazanın ilk günüydü herkes iftarını açtı. Biz de isterdik ilk gün orucumuzu evde açalım ama nasip böleymiş' şeklinde konuştu.
İftarın arından tır şoförleri demledikleri çay ile sohbet ediyorlar.














































































