Elektrik ve doğalgaz faturasını ödeyemeyenlerinin sayısı arttı!
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, CHP Manisa Milletvekili Bekir Başevirgen’in bilgi edinme kapsamında CİMER’e yaptığı başvuruya cevap vererek, Türkiye genelinde 2021 yılı ve 2022’nin Mayıs ayı sonuna kadarki dönemde, her dönem sonu itibari ile borcu ödenmediği için elektrik ve doğalgazı kesilen abone sayısını açıkladı.





Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, CHP Manisa Milletvekili Bekir Başevirgen'in bilgi edinme kapsamında CİMER'e yaptığı başvuruya cevap vererek, Türkiye genelinde 2021 yılı ve 2022'nin Mayıs ayı sonuna kadarki dönemde, her dönem sonu itibari ile borcu ödenmediği için elektrik ve doğalgazı kesilen abone sayısını açıkladı. Bakan Dönmez verdiği cevapta 2021 yılında 425 bin 751, 2022 yılının Mayıs ayı sonuna kadar da 182 bin 56 olmak üzere toplam 607 bin 807 abonenin borcundan dolayı elektriğinin kesildiğini, bu abonelerin 365 bin 655'i için yasal takip başlatıldığını söyledi. HABER MERKEZİ










































































