Emekli vatandaştan Murat Kurum'a: 20 senedir sizi savundum, artık savunacak yüzüm yok
AKP'nin İstanbul adayı Murat Kurum'un Güngören'de esnaf ziyareti sırasında bir emekliyle olan diyaloğu gündem oldu. Emekli Kurum'a "20 senedir sizi savundum, artık savunacak yüzüm yok. Utanıyorum insanlardan" dedi.
25.02.2024 09:04:00 / Güncelleme: 25.02.2024 09:11:02
Haber Merkezi
Haber Merkezi





Cumhur İttifakı'nın İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Başkan adayı Murat Kurum seçim çalışmaları için gittiği Güngören'de esnafla bir ayara geldi.
Daha önce de seçim çalışmaları için gittiği bir dönercideki döner ustasının "20 yıl önce bir yıllık maaşımla babama ev aldım. Şimdi ay sonunu zor getiriyorum" tepkisi ile karşılaşan Kurum'a bu kez de bir emekli vatandaş tepki gösterdi.
"Artık yüzüm yok, utanıyorum"
Sözcü TV kameralarının kayıtta olduğu esnada bir emekli Kurum'a, "Ben emekliyim, ihtiyacım var gelip çalışıyorum. Ama yetseydi çalışmayacaktım. Bunu Sayın Cumhurbaşkanı'na iletirseniz sevinirim. 20 senedir sizi savundum, artık savunacak yüzüm yok. Utanıyorum insanlardan." dedi.
Emekliye yanıt veren Murat Kurum da, "Sen yine savunmaya devam edeceksin. Beraber kazanacağız" diye konuştu.















































































