Erzurumlu öğrenciler "TÜBİTAK'tan ödül almakta adeta yarıştılar"
TÜBİTAK tarafından 60 ildeki 155 okuldan öğrencilerin katılımıyla düzenlenen "2021 Yılı 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Türkiye Finali"nde Erzurumlu öğrencilerin projeleri ödüle doymadı





2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması Türkiye Finali"nde Erzurumlu öğrencilerin 4 projesi ödül aldı.

Toplamda 204 projenin yarıştığı finalde Erzurum'dan Hatice Çelik danışmanlığında Remzi Sakaoğlu Bilim ve Sanat Merkezi öğrencilerince hazırlanan "Söz Kitabı Projesi" birincilik, Asuman Keskin danışmanlığında 23 Temmuz Ortaokulu öğrencilerince hazırlanan "Kilimimi Okudum Heybeme Doldurdum Projesi" ikincilik, Hülya Kürkçü danışmanlığında Sezai Karakoç Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencilerince hazırlanan "Küresel Isınma ile Mücadele, Ezilmiş Bazalt Tozlarının Karbondioksit Soğurma Özelliklerinin Araştırılması Projesi" üçüncülük elde etti.
İl Milli Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz, yaptığı yazılı açıklamada, Milli Eğitim Bakanlığının 2023 Eğitim Vizyonu çerçevesinde 2019-2020 eğitim-öğretim döneminde uygulamaya başladıkları Erzurum Başarıyı Artırma Programı'nın (ERBAP) meyvesini verdiğini belirtti.










































































