Eskişehirspori, Adana'ya gitti
Eskişehirspor, cumartesi günkü Gaziantepspor maçına kadar hazırlıklarını Adana'da sürdürecek
04.05.2016 00:00:00
Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında 7 Mayıs Cumartesi günü deplasmanda Gaziantepspor ile karşılaşacak Eskişehirspor, Adana'ya gitti.
Teknik direktör Samet Aybaba'nın isteği üzerine karşılaşmanın hazırlıklarını Adana'da sürdürecek siyah-kırmızılılar, sabah saatlerinde Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nden kara yolu ile Ankara'ya hareket etti. Tesislerden kulüp çalışanları tarafından uğurlanan kafile, Ankara'dan uçakla Adana'ya geçerek kamp yapacağı otele yerleşecek.
Teknik direktör Samet Aybaba'nın isteği üzerine karşılaşmanın hazırlıklarını Adana'da sürdürecek siyah-kırmızılılar, sabah saatlerinde Eskişehirspor Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nden kara yolu ile Ankara'ya hareket etti. Tesislerden kulüp çalışanları tarafından uğurlanan kafile, Ankara'dan uçakla Adana'ya geçerek kamp yapacağı otele yerleşecek.


















































































