Ford Trucks atakta
Yurtiçi ve yurtdışı bayi açılışlarıyla büyümesini hızlandıran Koç Grubu şirketlerinden Ford Trucks, İskenderunlu müşterilerine satış, servis, yedek parça ve ikinci el olmak üzere tüm hizmetleri aynı çatı altında verecek olan Ovalı Bayi'nin açılışını yaptı
24.10.2017 00:00:00
Ford Trucks (Kamyon) İskenderun Ovalı Bayi, müşterilerine satış, servis, ikinci el ve yedek parça olmak üzere tüm hizmetleri aynı çatı altında verecek olan 4S tesisinin açılışını Hatay Valisi Erdal Ata, Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş, Koç Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Ford Otosan Yönetim Kurulu Başkanı Ali Y. Koç, Koç Holding Otomotiv Grup Başkanı Cenk Çimen, Ford Otosan Genel Müdürü Haydar Yenigün ve Ford Otosan'ın üst düzey yöneticilerinin katılımıyla gerçekleştirdi. İskenderun'daki Ovalı Ford Trucks 4S Tesisinin açılış töreninde konuşan Ford Otosan Yönetim Kurulu Başkanı Ali Y. Koç, şunları söyledi: "Koç Topluluğu olarak en büyük arzumuz; ülkemizin teknoloji alanındaki rekabet gücünü artırarak, global arenada önemli oyunculardan ve merkezlerden biri olmasıdır. Dolayısıyla, bilgi ve teknoloji üretebilmemiz ve yüksek katma değerli ürün ve hizmetler sunabilmemiz gerekiyor."
Türk zekâsı Çin yollarında
Bundan 4 sene önce yüzde 100 yerli mühendislik gücüyle geliştirdikleri Ecotorq motorlu kamyonların Çin'de üretimi için Jiangling Motor Corporation ile imzaladıkları lisans anlaşmalarının Türkiye otomotiv sektöründe bir ilk olduğuna değinen Ali Y. Koç, "Türkiye'de teknoloji ve mühendislik ihracatında bir milat niteliğinde olan bu anlaşmayla, fikri mülkiyet haklarına sahip olduğumuz Ecotorq motorlu JMC HT kamyonlar bu yıl sonunda Çin'de yollara çıkmaya hazırlanıyor. Çin dünyanın en büyük kamyon pazarı ve A'dan Z'ye Türk mühendislerinin zekasıyla ortaya koyduğumuz teknoloji ve mühendisliğimizin, global arenada rekabet etmesi bizleri gururlandırıyor" dedi.
Ali Koç, 1982 yılında başladıkları kamyon üretimine bugün sadece araç değil mühendislik ve teknoloji de ihraç ederek devam ettiklerini belirterek, "Hedefimiz ürettiğimiz her 3 araçtan birini ihraç etmek ve ihracatımızın yüzde 50'sini Avrupa pazarlarına yönelik gerçekleştirmek. 2020 yılı itibarıyla toplam 50 ülkede var olmayı hedefliyoruz" dedi. EKONOMİ SERVİSİ
Türk zekâsı Çin yollarında
Bundan 4 sene önce yüzde 100 yerli mühendislik gücüyle geliştirdikleri Ecotorq motorlu kamyonların Çin'de üretimi için Jiangling Motor Corporation ile imzaladıkları lisans anlaşmalarının Türkiye otomotiv sektöründe bir ilk olduğuna değinen Ali Y. Koç, "Türkiye'de teknoloji ve mühendislik ihracatında bir milat niteliğinde olan bu anlaşmayla, fikri mülkiyet haklarına sahip olduğumuz Ecotorq motorlu JMC HT kamyonlar bu yıl sonunda Çin'de yollara çıkmaya hazırlanıyor. Çin dünyanın en büyük kamyon pazarı ve A'dan Z'ye Türk mühendislerinin zekasıyla ortaya koyduğumuz teknoloji ve mühendisliğimizin, global arenada rekabet etmesi bizleri gururlandırıyor" dedi.
Ali Koç, 1982 yılında başladıkları kamyon üretimine bugün sadece araç değil mühendislik ve teknoloji de ihraç ederek devam ettiklerini belirterek, "Hedefimiz ürettiğimiz her 3 araçtan birini ihraç etmek ve ihracatımızın yüzde 50'sini Avrupa pazarlarına yönelik gerçekleştirmek. 2020 yılı itibarıyla toplam 50 ülkede var olmayı hedefliyoruz" dedi. EKONOMİ SERVİSİ
Yorumlar
Yorum bulunmuyor.